Мережа АЗК «ОККО» запустила у тестовому режимі новий сервіс для клієнтів – можливість заправляти авто самостійно, розплачуючись платіжною картою безпосередньо біля паливно-роздавальної колонки. Зараз у такому режимі вже працює АЗК «ОККО» у Києві, за адресою - Наддніпрянське шосе, 10. Упродовж місяця така ж можливість з’явиться ще на двох столичних заправках, а надалі планується впровадження цього сервісу й на інших комплексах «ОККО».
«Мобільний темп життя дедалі більше призвичаює людей розраховуватися за товари, роботи, послуги в режимі онлайн. Це зручно і відповідає вимогам часу. Тож «ОККО» як інноваційна компанія першою в Україні почала впроваджувати сучасні платіжні технології на своїх АЗК. Для більшості держав Європи такий селф-сервіс на заправці – це звична справа. Ми певні, що він знайде своїх шанувальників і в Україні», - каже ІТ-директор мережі «ОККО» Олександр Ляшенко.
Новий сервіс особливо стане в нагоді тим клієнтам, які поспішають і цінують свій час, адже вся операція з наливу пального й оплати триває лише кілька хвилин. Спеціальний термінал, вмонтований у паливно-роздавальну колонку, дозволяє розплачуватися за пальне з допомогою банківських платіжних карток, а також використовувати паливні картки «ОККО» й картки програми FISHKA. Система налаштована таким чином, що автоматично нараховує актуальні знижки, які діють у мережі «ОККО» на момент заправки. Клієнт може замовити пальне або в літрах, або на певну суму, або до повного бака. Якщо обсяг замовленого пального перевищує вільний об’єм у паливному бакові автомобіля, ПРК відпустить рівно стільки, скільки поміщається до повного і зніме плату саме за такий літраж.
«Ще 3-4 роки тому ми почали вивчати можливості встановлення на наших АЗК автоматів самообслуговування, - розповідає керівник відділу автоматизованих систем управління мережі «ОККО» Сергій Куліковський. – Але саме зараз ми вийшли на таке технологічне рішення, яке є максимально вигідним для наших клієнтів. Спочатку ми розглядали можливість встановлення одного автомату для обслуговування кількох колонок, але в підсумку зупинилися на варіанті, який дорожчий у реалізації, але набагато зручніший для клієнта. Він передбачає, що на кожній ПРК монтується по 2 термінали самообслуговування – по одному з кожного боку колонки».
За словами Сергія Куліковського, інноваційний проект не вдалося б реалізувати настільки швидко, якби до нього активного не долучився Райффайзен Банк Аваль. Саме його фахівці оперативно розробили необхідний операційний процесинг і допомогли сертифікувати платіжний термінал з програмним забезпеченням у системах Visa і MasterCard в Україні.