У червні на автошляхах України з’явилися білборди, а на екранах телевізорів – ролики з кумедним сюжетом: чоловік, схилившись над капотом, ремонтує своє авто, а позаду до атаки готується бик. Ці віжуали є складовою великої рекламної кампанії «Не шукай пригод – заправляй якісне на ОККО», в межах якої мережа автозаправних комплексів в образній формі доводить, що багатьох неприємностей у дорозі можна уникнути, якщо заправлятися на перевіреній заправці з якісним пальним.
«Через гумор, експресію та гіпертрофовану комічність ситуації ми хочемо донести до автомобілістів дуже серйозний меседж про те, що експерименти з місцем заправки та якістю пального можуть погано закінчитися і для їхнього авто, і для них самих, – розповідає керівник департаменту маркетингу мережі АЗК «ОККО» Василь Дмитрів. – Ми прагнемо застерегти українських водіїв від таких неприємних пригод. І хочемо, щоб гості наших АЗК завжди легко й безперешкодно могли доїхати до свого місця призначення».
Цей меседж є логічним продовженням кампанії «Чесна заправка», ініційованої мережею «ОККО» у травні. Адже тіньовий сектор продовжує залишатися найбільшою проблемою українського ринку нафтопродуктів. Через неякісне пальне потерпають споживачі, які ризикують і станом свого автомобіля, і навіть власним здоров’ям. З тіньового обігу пального не сплачуються податки, а отже в бюджети надходить менше коштів на утримання доріг, розвиток місцевих громад, соціальні програми. Мережа «ОККО» завжди виступала за чесні й прозорі правила на ринку нафтопродуктів в Україні. І зараз вона у креативній формі закликає споживачів пального заправлятися тільки у відповідальних, перевірених компаній.
Щоб цей заклик прозвучав емоційно і переконливо, «ОККО» залучило до співпраці дизайн-студію Bambuk (зовнішня реклама) та агентство TABASCO (створення відеоролика). Переглянути відео можна за посиланням.