Head of SMM

Head of SMM

  • Місто Львів
  • Місце праці м. Львів
  • Зайнятість повна

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

  1. збирати, планувати та опрацьовувати інформаційні приводи для соцмереж ТМ ОККО та здійснювати співпрацю з агенцією щодо постановки задач, розстановки пріоритетів команді;
  2. оперативно опрацьовувати коментарі у Facebook, Instagram, TikTok, надавати відповіді клієнтам/іншим зацікавленим сторонам;
  3. здійснювати супровід кризових ситуацій разом із менеджерами із зовнішніх комунікацій;
  4. самостійно вести сторінки ТМ ОККО в мережах Twitter, Linkedin: підготовка текстового контенту, візуального (разом з дизайнером, відеографом – брифування та супровід з боку менеджера);
  5. збирати, планувати та опрацьовувати інформаційні приводи для соцмереж ТМ MeiWei в Facebook, Instagram: самостійна підготовка текстового контенту, брифування та супровід фото-,відеоператора для підготовки візуального контенту;
  6. збирати, планувати та опрацьовувати інформаційні приводи та самостійно підготовлювати текстовий контент для КСВ-проєкту ТМ ОККО в Facebook;
  7. здійснювати аналіз і контроль показників KPI, зміну стратегії просування для їх підвищення на щомісячній основі;
  8. здійснювати аналіз, контроль скарг/побажань клієнтів у соціальних мережах на щомісячній основі;
  9. співпрацювати з підрядником щодо налаштування рекламного кабінету, запуску рекламних кампаній;
  10. брати участь у розробці/оновленні smm-стратегії, впровадженні «під ключ»;
  11. формувати річний бюджет напрямку, контролювати витрати;
  12. здійснювати пошук партнерів, супровід тендерних процедур, узгодження умов співробітництва з контрагентами, контроль оплати, супровід документообігу.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ

  1. практичні знання та досвід з підготовки матеріалів для соціальних мереж;
  2. знання роботи рекламного кабінету в соціальних мережах;
  3. досвід роботи з аналітикою в соціальних мережах;
  4. напрацьовані зв’язки з smm-спільнотами;
  5. вміння запакувати рядовий інформаційний привід в цікавий пост, коментар;
  6. навички швидко орієнтуватися в інформаційному просторі;
  7. навички спілкування та впливу, ведення переговорів, розуміння проблем та потреб широких кіл зацікавлених сторін;
  8. навички аналізу даних, планування, прогнозування, швидка реакція та оцінка трендів у соціальній мережі;
  9. стресостійкість, швидка реакція, чесність, наполегливість.


Анна Вощина
ЗАЯВКА НА ВАКАНСІЮ
Поділитись