- •Закон України «Про ринок електричної енергії»
- •Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
- •Закон України «Про звернення громадян»
- •Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- •Закон України «Про захист персональних даних»
- •Закон України «Про захист прав споживачів»
- •Кодекс систем розподілу
- •Кодекс комерційного обліку електричної енергії
- •Кодекс системи передачі
- •Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу
- •Правила ринку
- •Правила роздрібного ринку електричної енергії
- •Правила розгляду звернень споживачів щодо дій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів
- •Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»
- •Закон України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
- •Про щорічне забезпечення споживачів ключовою інформацією про послуги у сферах енергетики та комунальних послуг
- •Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання
- •Правила ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку
- •Договір про постачання електричної енергії споживачу
- •Заява-приєднання
- •Комерційні пропозиції
- •Комерційні пропозиції для споживачів електричної енергії, крім побутових споживачів
- •Середньозважена ціна закупівлі електричної енергії
- •Істотні умови договору про постачання електричної енергії
- •Загальні умови електропостачання
- •Загальний порядок зняття показів засобів вимірювання та оплати спожитої електричної енергії
- •Порядок зміни електропостачальника
- •Порядок відключення/відновлення електроживлення споживача
- •Права споживачів
- •Посилання на веб-сторінки уповноважених органів та організацій
- •Переваги ефективного кінцевого використання енергії споживачами та поради щодо підвищення енергоефективності при споживанні електроенергії
- •Показники якості надання послуг з електропостачання, порядок та розмір компенсації за недотримання показників якості електропостачання, визначені НКРЕКП
- •Встановлені НКРЕКП тарифи за послуги з розподілу електричної енергії
- •Встановлені НКРЕКП тарифи за послуги з передачі електричної енергії
- •Порядок отримання додаткової інформації, подання та розгляду звернень скарг претензій та повідомлень про загрозу електробезпеці
Усі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку. Зокрема, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку електричної енергії у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Порядок розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Права та обов'язки Регулятора:
- Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:
- •доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
- •дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
- •якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
- •інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
- Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
- Під час розгляду скарг та вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідну для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
- До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки. Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
- За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
- •припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
- •припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
- •накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
- •припинення розгляду звернення заявника. Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.
Для вирішення спірних питань просимо звертатися за адресою:
79018, м. Львів, вул. Героїв УПА, 72. (з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00)
Телефон: +38 (032) 298 96 01
Електронна пошта: okkoenergy@gng.com.ua
Особа, відповідальна за врегулювання спорів: директор Остащук Володимир Миколайович
Уповноважена посадова особа (працівник) ТОВ «ОККО ЕНЕРДЖІ» з розгляду скарг/претензій: Остащук Володимир Миколайович, директор
- •Державні цільові програми енергозбереження
- •Державна цільова економічна програма енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2021 роки
- •Державна підтримка енергозбереження - програма "теплих кредитів"
- •Комплексна державна програма енергозбереження України
- •Деякі питання використання коштів у сфері енергоефективності та енергозбереження
- •Обласні програми Держенергоефективності
- •Порядок надання і нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, а також пільг окремим категоріям громадян
- •Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
- •Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі
- •Порядок використання у 2020 році коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі”, для погашення заборгованості за надані не у грошовій формі пільги та житлові субсидії населенню
- •Моніторинг дотримання стандартів та вимог якості обслуговування споживачів
- •2021
- •2022
- •Частка кожного джерела енергії у загальній структурі балансу електричної енергії, та інформація про вплив на довкілля, спричинений виробництвом електричної енергії такими джерелами
- •Фінансова звітність
- •Звітність 2021
- •Звітність 2022
- •Звітність 2023
- •Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій