- •Закон України «Про Національну комісію»
- •Закон України «Про ринок прородного газу»
- •Кодекс газорозподільних систем
- •Кодекс газосховищ та критеріїв режиму договірного або регульованого доступу
- •Кодекс газотранспортної системи
- •Ліцензійні умови провадження господарської діяльності на ринку природного газ
- •Постанова НКРЕКП від 21 грудня 2018 №2001 «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов КРЕКП»
- •Постанова НКРЕКП від 21 червня 2018 №480 «Про встановлення тарифів на послуги зберігання (закачування, відбору) природного газу в підземних сховищах газу АТ «УКРТРАНСГАЗ»
- •Правила постачання природнього газу
- •Правила розгляду звернень споживачів щодо дій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів
Усі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку. Зокрема, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Порядок розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Права та обов'язки Регулятора:
- Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:
- •доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
- •дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
- •якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
- •інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
- Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
- Під час розгляду скарг та вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідну для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
- До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки. Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
- За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
- •припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
- •припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
- •накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
- •припинення розгляду звернення заявника. Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.
Для вирішення спірних питань просимо звертатися за адресою:
79018, м. Львів, вул. Героїв УПА 72 (з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, обідня перерва - з 13:00 до 14:00)
Телефон: +38 (032) 298 96 01
Електронна пошта: okkotrade@gng.com.ua
Особа, відповідальна за врегулювання спорів: директор Стоянський Сергій Сергійович
Уповноважена посадова особа (працівник) ТОВ «ОККО-РЕСУРС» з розгляду скарг/претензій: Стоянський Сергій Сергійович, директор