12 VOLVO розіграно в рамках топ-акції від «ОККО», попереду – ще 3 авто
06.06.2017

12 VOLVO розіграно в рамках топ-акції від «ОККО», попереду – ще 3 авто

Мережа АЗК «ОККО» продовжує розігрувати VOLVO V40 Cross Country в рамках своєї безпрограшної акції «Вигравай авто або знижку на пальне». У суботу, 3 червня, на стадіоні «Арена Львів» ще 2 хетчбеки знайшли свої власників. Одинадцятий (за результатами квітня) VOLVO поїхав разом з 68-річним Володимиром Зорніком до Коростишева (Житомирська обл.), а дванадцятий (за результатами травня) вирушив до Харкова в родину 35-річного Дмитра Ушакова. Однак на цьому безпрограшна акція від «ОККО» не закінчується – її продовжено до 31 серпня, тож ще 3 VOLVO будуть розіграні серед клієнтів мережі АЗК за підсумками літніх місяців.

Вкотре вражають історії переможців. Син Володимира розказав, що напередодні змагань вони отримали ряд «знаків», які дали їм зрозуміти: цей хетчбек буде точно в їхній родині. По-перше, сім’я двічі була у Гетеборзі (Швеція), де знаходиться штаб-квартира VOLVO. По-друге, перед змаганнями неподалік Львова зупинялися в готелі поруч з автосалоном VOLVO. А третім знаком було те, що батько першим ступив на поле «Арена Львів»… І як результат – новенький автомобіль вирушив на Житомирщину.

А от Дмитро до останнього не вірив, що розіграш авто від «ОККО» – це реальність. Просто одного дня йому дуже захотілося кави. За звичкою скерував авто на «ОККО», а паралельно вирішив і бак поповнити. А далі – щаслива картка з надписом «АВТО», стадіон «Арена Львів», чіткі та влучні удари по м’ячу... І от, дружина Анна із старшим сином Данилом вже обіймають свого переможця та вирушають до Харкова на новенькому хетчбеку.

Як і минулого разу, до фінальних змагань долучилися ще 2 учасника, яким хоч і не пощастило витягнути картку з написом «АВТО» на заправці, але завдяки перемозі в Facebook-акції вони змогли стати претендентами на VOLVO. Ними стали Олександр Трофимчук із Тернополя (Facebook-переможець за результатами квітня) та Олександр Бучковський (травневий щасливчик). І хоча на полі суперники виявилися більш влучними, втім, як і решта учасників, вони отримали сертифікати на 200 літрів високоякісного пального Pulls.

Нагадаємо, що такий додатковий шанс, починаючи з березня, мають всі клієнти мережі АЗК, котрі є підписниками Facebook-спільноти «ОККО». Для цього достатньо запостити у соцмережі фото з акційною карткою на знижку та чеком за покупку пального. Розмір знижки не має значення – важлива лише удача. Деталі Facebook-активності можна переглянути тут – http://bit.ly/2rF1XWg.

Вже рівно рік минув з моменту старту безпрограшної акції від «ОККО», і вона не перестає нарощувати популярність серед клієнтів мережі. За цей час уже розіграно 12 стильних хетчбеків та подаровано клієнтам мільйони знижок на пальне. Тепер VOLVO V40 Cross Country від «ОККО» вже прикрашають вулиці Києва, Трускавця, Борисполя, Кропивницького, Хмельницького, Чернівців, Кам’янця-Подільського, Миколаєва, Коломиї, Білгород-Дністровського, Коростишева та Харкова. Однак гра триває, тож попереду – ще 3 міста.

Поділитись