Безпека на дорозі - ОККО

БЕЗПЕКА
на дорозі

Ми переконані, що відповідальний бізнес не повинен залишатися осторонь важливих для суспільства процесів. Тому проекти у сфері сталого розвитку є невід’ємною частиною діяльності компанії. Оскільки наш бізнес безпосередньо пов’язаний з автомобільними шляхами, то ключовим напрямком для нас залишається безпека учасників дорожнього руху.

мета
проекту

"Благаю, живи! Безпека на дорозі" – проект, спрямований на те, щоб вплинути на поведінку учасників дорожнього руху, спонукати їх відповідальніше ставитися до власної безпеки на дорозі, а також до життя і здоров’я інших. Проект реалізується на регулярній основі, починаючи з 2014 року. 

Чому нам
не байдуже

Щороку на дорогах України в автомобільних аваріях гине понад 3 тисячі осіб, а ще понад 30 тисяч отримує травми. Український показник смертності в ДТП є одним з найвищих серед держав Європи. Ця проблема дуже турбує нас, оскільки діяльність мережі ОККО безпосередньо пов’язана з дорогами та водіями.

Наші клієнти і працівники є учасниками дорожнього руху. Їхні безпека і здоров’я – пріоритет для компанії. Тому ми закликаємо й переконуємо усіх учасників дорожнього руху дотримуватися правил. Адже ціною помилки може стати людське життя. 

Хто нам
допомагає

Благунчики – наші помічники у проекті. Ці фантастичні істоти благають кожного пам’ятати про необхідність бути обережним на дорозі, не порушувати правил, поважати інших. Вони нагадують, що рідні, друзі та кохані чекають вас вдома живим та здоровим, тому звертаються із закликом: "Благаю, живи!".

етапи
проекту

  • 2020
    2020

    Цей рік ми присвятили безпеці на дорозі у темний період доби. Адже кількість ДТП на дорогах України вражає – лише за 2019 рік сталося понад 160 тисяч аварій, травмувалося понад 32 тисячі людей. Внаслідок ДТП загинуло 3454 людини, а 40% з них – з причини наїзду на пішохода.

    Зменшити кількість аварій у темний період доби може простий аксесуар – світловідбивач, адже він знижує ризик наїзду авто у 6 разів. Для формування культури використання світловідбивачів ми запустили проєкт «Благаю, світись!», а кампанію розділили на два етапи.

    Перший етап проєкту – лазерна проєкція соціального ролика на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського. На фасаді найбільшої бібліотеки України протягом 3 днів ми транслювали звичні для всіх людей сюжети: перехід дороги, аварійна зупинка авто та рух велосипедиста. У ролику ми розказали та показали, як світловідбивачі рятують життя. Так, наприклад, людину, яка у темному одязі переходить дорогу, зовсім непомітно, а світловідбивач дозволяє водію побачити пішохода за 130 метрів.

    Лазерну проєкцію соціального ролика транслювали онлайн: у перший день акції трансляцію подивилися понад 20 000 людей. У соціальних мережах проєктом вдалося охопити понад 2 000 000 українців.

    Другий етап проєкту – національна олімпіада серед українських шкіл «Благаю, світись!». У межах олімпіади учні знімали соціальні ролики про важливість використовувати світловідбивні елементи у темний період доби та викладали їх у соціальні мережі – Instagram, Tik-Tok, Facebook та YouTube.

    У національній олімпіаді взяли участь понад 100 шкіл з усієї країни. Перемогло троє школярів – учні вишгородської, львівської та рівненської шкіл. Переможці отримали iPhone 11, а школам, у яких навчаються діти, компанія ОККО подарувала по 100 комплектів світловідбивачів для учнів.


  • 2019
    2019

    Цього року ми закликали водіїв та пішоходів відмовитися від використання смартфонів та інших ґаджетів під час дорожнього руху. Для цього розробили спеціальний VR-тест, який пропонували пройти клієнтам мережі ОККО та нашим працівникам. У тесті за допомогою сучасних віртуальних технологій моделювалися ситуації, які показували, наскільки небезпечним може бути листування, зйомки сторіз, серфінг в інтернеті під час дорожнього руху. VR-тест можна було пройти у центральному й регіональних офісах компанії, на 30 АЗК ОККО й у 5 сервісних центрах МВС України – у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Одесі. 

  • 2017-2018
    2017

    У цей період зроблено акцент на використанні ременів безпеки та дитячих автокрісел під час руху. Проект тривав 6 місяців та охопив аудиторію майже у 3,5 мільйона українців. Приблизно 20 тисяч водіїв отримали тематичні наліпки, 1000 – взяли участь у тематичних конкурсах, 80 виграли сертифікати на дитячі автокрісла. 

    У рамках проекту ми оголосили збір заглушок для ременів безпеки на АЗК ОККО. Водії здали понад 1000 заглушок, які згодом було використано для створення незвичного арт-об’єкта – символічного автокрісла у натуральну величину. У подіумі скульптури використано осколки скла автомобілів, які потрапили у ДТП. Тримач інформаційного табло імітує збитий дорожній знак. Цей показовий арт-об’єкт експонувався у сервісних центрах МВС Києва та інших міст України.

  • 2015-2016
    2015

    На всіх АЗК ОККО проведено День безпеки на дорогах. Понад 10 тисяч клієнтів АЗК взяли участь у цих активностях, змогли поновити свої знання про правила дорожнього руху й отримали в подарунок тематичні наліпки, стікери під скло з зображенням Благунчиків. 2 тисячі брошур "Безпечна дорога з благунчиками" було передано сільським бібліотекам України

  • 2014-2015
    2014

    Наш проект стартував у 2014 році у партнерстві з Європейським банком реконструкції і розвитку. Він охопив населені пункти й АЗК ОККО, розміщені уздовж автотраси М05 (Київ-Одеса), яка входили на той чай у трійку найбільш аварійних в Україні. 

    У рамках цього етапу відбулися 3 круглі столи з питань безпеки руху в Одесі, Умані й Білій Церкві за участю представників місцевої влади, педагогів, громадських активістів. 10 000 учнів шкіл отримали брошури "Безпечна дорога з благунчиками", 2 000 школярів відвідали спеціальні уроки з поведінки на дорозі й отримали комплекти світловідбивальних жилетів, браслетів тощо; понад 300 працівників АЗК ОККО взяли участь у тренінгах з безпеки дорожнього руху й були забезпечені світловідбивальними комплектами.

2020
2020
  • Цей рік ми присвятили безпеці на дорозі у темний період доби. Адже кількість ДТП на дорогах України вражає – лише за 2019 рік сталося понад 160 тисяч аварій, травмувалося понад 32 тисячі людей. Внаслідок ДТП загинуло 3454 людини, а 40% з них – з причини наїзду на пішохода.

    Зменшити кількість аварій у темний період доби може простий аксесуар – світловідбивач, адже він знижує ризик наїзду авто у 6 разів. Для формування культури використання світловідбивачів ми запустили проєкт «Благаю, світись!», а кампанію розділили на два етапи.

    Перший етап проєкту – лазерна проєкція соціального ролика на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського. На фасаді найбільшої бібліотеки України протягом 3 днів ми транслювали звичні для всіх людей сюжети: перехід дороги, аварійна зупинка авто та рух велосипедиста. У ролику ми розказали та показали, як світловідбивачі рятують життя. Так, наприклад, людину, яка у темному одязі переходить дорогу, зовсім непомітно, а світловідбивач дозволяє водію побачити пішохода за 130 метрів.

    Лазерну проєкцію соціального ролика транслювали онлайн: у перший день акції трансляцію подивилися понад 20 000 людей. У соціальних мережах проєктом вдалося охопити понад 2 000 000 українців.

    Другий етап проєкту – національна олімпіада серед українських шкіл «Благаю, світись!». У межах олімпіади учні знімали соціальні ролики про важливість використовувати світловідбивні елементи у темний період доби та викладали їх у соціальні мережі – Instagram, Tik-Tok, Facebook та YouTube.

    У національній олімпіаді взяли участь понад 100 шкіл з усієї країни. Перемогло троє школярів – учні вишгородської, львівської та рівненської шкіл. Переможці отримали iPhone 11, а школам, у яких навчаються діти, компанія ОККО подарувала по 100 комплектів світловідбивачів для учнів.


  • Цього року ми закликали водіїв та пішоходів відмовитися від використання смартфонів та інших ґаджетів під час дорожнього руху. Для цього розробили спеціальний VR-тест, який пропонували пройти клієнтам мережі ОККО та нашим працівникам. У тесті за допомогою сучасних віртуальних технологій моделювалися ситуації, які показували, наскільки небезпечним може бути листування, зйомки сторіз, серфінг в інтернеті під час дорожнього руху. VR-тест можна було пройти у центральному й регіональних офісах компанії, на 30 АЗК ОККО й у 5 сервісних центрах МВС України – у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Одесі. 

  • У цей період зроблено акцент на використанні ременів безпеки та дитячих автокрісел під час руху. Проект тривав 6 місяців та охопив аудиторію майже у 3,5 мільйона українців. Приблизно 20 тисяч водіїв отримали тематичні наліпки, 1000 – взяли участь у тематичних конкурсах, 80 виграли сертифікати на дитячі автокрісла. 

    У рамках проекту ми оголосили збір заглушок для ременів безпеки на АЗК ОККО. Водії здали понад 1000 заглушок, які згодом було використано для створення незвичного арт-об’єкта – символічного автокрісла у натуральну величину. У подіумі скульптури використано осколки скла автомобілів, які потрапили у ДТП. Тримач інформаційного табло імітує збитий дорожній знак. Цей показовий арт-об’єкт експонувався у сервісних центрах МВС Києва та інших міст України.

  • На всіх АЗК ОККО проведено День безпеки на дорогах. Понад 10 тисяч клієнтів АЗК взяли участь у цих активностях, змогли поновити свої знання про правила дорожнього руху й отримали в подарунок тематичні наліпки, стікери під скло з зображенням Благунчиків. 2 тисячі брошур "Безпечна дорога з благунчиками" було передано сільським бібліотекам України

  • Наш проект стартував у 2014 році у партнерстві з Європейським банком реконструкції і розвитку. Він охопив населені пункти й АЗК ОККО, розміщені уздовж автотраси М05 (Київ-Одеса), яка входили на той чай у трійку найбільш аварійних в Україні. 

    У рамках цього етапу відбулися 3 круглі столи з питань безпеки руху в Одесі, Умані й Білій Церкві за участю представників місцевої влади, педагогів, громадських активістів. 10 000 учнів шкіл отримали брошури "Безпечна дорога з благунчиками", 2 000 школярів відвідали спеціальні уроки з поведінки на дорозі й отримали комплекти світловідбивальних жилетів, браслетів тощо; понад 300 працівників АЗК ОККО взяли участь у тренінгах з безпеки дорожнього руху й були забезпечені світловідбивальними комплектами.