Автоликбез: як підготувати авто до зими
29.12.2015

Автоликбез: як підготувати авто до зими

Незважаючи на те, що зима цього року видалася не дуже холодною (по крайней мере, її початок), перепади температур то нижче нуля, то вище несприятливо позначаються на автомобілях. Деякі авто «здаються» під такими кліматичними навантаженнями.

Експерти стверджують: неправильна експлуатація «залізного коня» в зимову пору збільшує знос агрегатів в 2-3 рази. Ми наведемо кілька правил і нехитрих порад, дотримання яких допоможе не тільки продовжити термін служби вашого автомобіля, але і не залишитися пішоходом господареві.

Що міняти?

Головне правило підготовки до зими встигнути до снігу. Це стосується як зміни шин з літніх або всесезонних на зимові, так і рідин на морозостійкі. Перевірте, чи все у вас готове до морозів: «незамерзайка» в бачку омивача, зимове масло в двигуні і трансмісії, антифриз замість води в системі охолодження. Комплект нових рідин обійдеться вам в 400-700 грн.

Про шини це вже питання не доцільності, а безпеки. До речі, якщо вдома вам зберігати шини ніде, поцікавтеся на рахунок наявності сховища в місці покупки зимового комплекту або на СТО, де вас будуть «перевзувати». Коштує це задоволення від 30 грн в місяць, або від 180 за зиму.

Не завадить змінити і двірники. Очищаюча їх частина складається з гуми, влітку вона висихає на спеці. Якщо ще і дати їм заледеніти на морозі, від них не буде ніякого толку. На будь-якій солідній АЗС зараз можна купити щітки очисників за 60-200 грн, в залежності від кріплень.

Деякі експерти радять знімати двірники на ніч щоб не примерзали до скла. В крайньому випадку, просто відгинайте їх на пружинці в сторону. І не намагайтеся чистити ними сніг. Для цього є інші пристосування скребки, щітки.

Що перевірити?

Акумуляторну батарею. Якщо її ресурс закінчується, то краще замінити її на нову перед настанням морозів. Ціна питання від 700 грн.

Провід й свічки. Відсутність хорошої іскри на свічках запалювання може привести не тільки до перевитрати палива, але і до нестабільної роботи двигуна. Взимку це відгукнеться.

Слідкуйте за тим, щоб бак автомобіля був максимально повним якомога частіше. Це не дозволить конденсату накопичуватися на стінках бака, а його замерзлі кристали не потраплять в паливну систему. Власникам дизельних агрегатів варто запастися «антигелем» засобом, що не дозволяє пальному стати в'язким (схожим на гель) при низьких температурах.

Не лийте в бачок воду. Дешевий і сердитий спосіб заливати в бачок замість омивача воду не для нас. З домішок, наявних у воді, можна скласти цілу таблицю Менделєєва. Ці елементи, вступаючи в контакт з повітрям, забивають форсунки. Тому не пошкодуйте грошей на якісний омивач. Сьогодні цілком можна брати і український. У мережі «ОККО» представлена ​​ціла лінійка омивача власного виробництва. Вони дешевші імпортних, але нітрохи не поступаються їм в експлуатаційних властивостях.

Дрібниці, а приємні

Якщо з вищепереліченим ви вже впоралися, не забудьте звернути увагу на наступні дрібні, але не менш важливі елементи експлуатації автомобіля в зимовий період.

Гумові килимки. Як би ви не старалися цього уникнути, сніг з взуття буде неодмінно накопичуватися в салоні автомобіля. Якщо у вас не гумові килимки, а текстильні, не пошкодуйте 400-600 гривень на їх заміну, щоб під обшивкою авто не скупчувалися калюжі.

Чохли на сидіння. Одягати чи не одягати чохли на сучасні сидіння питання смаку. Треба розуміти, що взимку від грубого одягу салон буде зношуватися сильніше. Але пам'ятайте: якщо в автомобілі встановлені бічні подушки безпеки, то чохли можуть перешкодити їх роботі.

ТОП-3 зимових правила для автомобіліста

Заправлятися треба виключно зимовими видами пального це стосується не тільки ДТ, але і бензинів. Для дизельних двигунів літній продукт в баку це критично, але і для бензинових незручність. Машина стане менш маневреною, а це зайвий ризик на слизькій дорозі. Багато водіїв не звертають на це увагу, а дарма. Наприклад, з грудня в мережі «ОККО» весь бензин і ДП виключно зимових марок.

Слідкуйте за прогнозом. Вирушаючи в дорогу, завжди варто поглянути на прогнози синоптиків, тому що зимова погода вкрай мінлива. Пам'ятайте, що різко похолодати може протягом кількох годин і що температура на термометрі не завжди точно відображає відчуття на вулиці. Водіям дизельних авто рекомендую підстрахуватися, заправляючись арктичним ДП. Таке пальне окремо позначається на стелах заправок. Наприклад, Pulls Diesel Арктика.

Тримати бак заповненим, щоб обсяг повітря в ньому був мінімальним. Повітря має певну вологість, яка коливається і становить зазвичай від 50 до 95% в зимовий час. Під час поїздок повітря в баку нагрівається, а ввечері, коли ви залишаєте автомобіль на ніч на вулиці волога з повітря кристалізується (конденсується) і потрапляє в пальне. Так як пальне легше води, волога накопичується на дні бака, де зазвичай знаходиться забірний отвір паливного насоса. Вода в паливному баку накопичується і може викликати деякі проблеми. Перша з яких складність запуску автомобіля після тривалої стоянки при запуску в камеру згоряння потрапляє вода з пальним, що погіршує його згоряння. Також можлива ситуація року вода в баку замерзне і перекриє подачу пального тоді доведеться поміщати автомобіль в теплий гараж, щоб лід відтанув.


aif.ua

Поділитись