ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- впроваджувати, розвивати та супроводжувати ІТ-системи напрямку закупівлі;
- аналізувати та формалізувати вимоги від бізнесу ;
- описувати та налаштовувати бізнес-процеси в системі;
- готувати технічні завдання для розробників;
- перевіряти бізнес-процеси та розробки перед передачею їх бізнесу;
- готувати інструкції та проводити навчання для кінцевих користувачів;
- налаштовувати повноваження користувачів.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- досвід впровадження ІТ-систем в напрямку закупівлі/логістики (SAP ERP, Odoo, MS Dynamics, BAS ERP, 1С: Підприємство);
- розуміння бізнес-процесів роботи закупівлі та логістики;
- рівень англійської мови - Pre-Intermediate та вище;
- здатність аналізу і формалізації бізнес-вимог;
- здатність та бажання швидко навчатись;
- відповідальність, вміння працювати в команді, орієнтація на результат, самоорганізація.