Бізнес-кейс мережі АЗК «ОККО» з безбар’єрності переміг у національному конкурсі
01.12.2010

Бізнес-кейс мережі АЗК «ОККО» з безбар’єрності переміг у національному конкурсі

Центр Розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підбив підсумки другого Національного Конкурсу бізнес-кейсів з КСВ. 30 листопада у Києві міжнародне журі визначило найкращі компанії України у цій царині. Переможцем у номінації «права людини» став кейс «Концерну Галнафтогаз» (мережі АЗК «ОККО»), який описує процес впровадження програми безбар’єрності на автозаправних комплексах мережі.

Програма безбар’єрності, яку впроваджує мережа АЗК «ОККО», включає у себе пристосування АЗК для людей з інвалідністю, облаштування ресторанів «A la minute» дитячими кріселками та пеленаторами для немовлят і підтримку програми «Соціальне таксі» у Львові. У жовтні 2010 року за сприяння мережі «ОККО» було придбано та встановлено спеціальний підйомник для людей з інвалідністю у Харківському оперному театрі.

Поділитись