ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- приймати участь в розвитку бренду ОККО (напрямок пальне для В2С і В2В клієнтів), контролювати дотримання бренд-стандартів;
- займатись плануванням та запуском іміджевих і рекламних кампаній. Оцінювати їх ефективність;
- розробляти рекламні матеріали для офлайн і онлайн каналів (співпрацювати з агенціями, дизайнерами, копірайтерами тощо);
- брати участь у роботі над digital-продуктами бренду (сайт, клієнтські кабінети, середовище у мобільному додатку тощо): аналіз і покращення UI/UX;
- розробляти та реалізовувати ідеї для покращення клієнтського досвіду;
- створювати контент для сайтів, презентацій, розсилок, рекламних матеріалів тощо;
- здійснювати маркетинговий супровід участі у виставках, готувати презентації, рекламні матеріали, стенди тощо.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- від 3-х років досвіду роботи маркетологом/бренд-менеджером;
- досвід комплексного маркетингового супроводу брендів;
- досвід роботи з digital-продуктами (участь в розробці сайтів/лендінгів/застосунків тощо);
- знання рекламних інструментів Google/Meta; досвід роботи з дизайнерами, копірайтерами, розробниками (постановка ТЗ, аналіз отриманих матеріалів, формування фідбеку, документальне оформлення);
- глибоке розуміння основ побудови, розвитку та просування бренду;
- менеджерські та комунікаційні навички.