Бренд «ОККО» серед 50 найдорожчих українських брендів
28.10.2009

Бренд «ОККО» серед 50 найдорожчих українських брендів

За результатами рейтингу «УкрБренд–2009 – ТОП–50 Національних брендів», який уклала консалтингова компанія MPP Consulting, бренд «ОККО» посів 40 місце. Підсумкову вартість бренду «ОККО» експерти визначили, як $20,5 млн.

При визначенні вартості брендів автори рейтингу враховували ряд факторів, серед яких: рентабельність підприємств, що використовують бренд, позиції продукції бренду на ринку відносно конкурентів, рівень інвестиційної привабливості галузі. При цьому, оцінюючи вартість бренду, експерти не зараховували до неї вартість виробничих потужностей, інфраструктури компанії, патентів, винаходів та інших матеріальних чи інтелектуальних цінностей.

Окрім брендів паливно-енергетичної галузі, до рейтингу увійшли бренди компаній, які працюють у лікеро-горілчаній та пивобезалкогольній галузях, транспорті, страхуванні, ЗМІ, рітейлі, телекомунікаціях, кондитерській промисловості, надають банківські послуги, торгують побутовою хімією та продуктами харчування.

Рейтинг можна переглянути тут.

Поділитись