Кидок на Схід. Чергову експансію в нові регіони Галнафтогаз почав з Харкова
29.05.2006

Кидок на Схід. Чергову експансію в нові регіони Галнафтогаз почав з Харкова

Ось вже де ніхто не очікував зустріти бренд ОККО в найближчій перспективі, так це в Харкові. Саме цей регіон став першим для львівського «Концерну Галнафтогаз» у його русі на Схід. Адже найбільш східна точка в географії цієї національної мережі до останнього часу обмежувалася Кіптями під Черніговом. Мабуть, почати свою роботу на протилежному Львову кінці країни Галнафтогаз вирішив з найбільш складного регіону. У цьому концерн, безумовно, не помилився. Такого драйву більше не зустрінеш ніде! Львів'яни кажуть, що вже встигли відчути вельми гострі відчуття, але від розпочатого не відступляться, нарощуючи мережу і вірячи у відродження цього гігантського ринку.

Як нам повідомили в концерні, «придивлятися, оцінювати і примірятися» до харківського ринку він почав ще в 2003 році. Коли в 2004 році Галнафтогаз прийняв «Стратегічний план розвитку до 2008 року», в ньому вже була закладена програма розширення мережі на Сході і Півдні України, в тому числі і в Харкові, кажуть в компанії. Можна припустити, що дебют саме в Харкові відбувся завдяки сплеску пропозицій з продажу не тільки одиноких станцій, але і вельми пристойних, за місцевими мірками, мереж, який виник тут на початку 2005 р. Мабуть, тому і початок переговорів, і їх завершення, і навіть робота перших станцій помістилася в один 2005 р. Відзначимо, що в мережі «прибульців» потрапили уламки досить презентабельних харківських компаній як «Орбіта-77» і «Еліта».

Кажуть, «чужинцям» з перших днів вдалося сьорбнути трохи горя - побудовані в найкоротші терміни об'єкти ніяк не хотіли запускатися, виник адміністративний заслін. Однак для львів'ян, які пройшли школу запуску понад 100 АЗС в більшості регіонів країни, це не стало несподіванкою, і в кінцевому підсумку три перші комплексу ОККО почали роботу (вул. Віренская, 1, вул. Зоряна, 2а та пр-кт Гагаріна, 185). Два об'єкти на пожвавлених проспектах - Московському і 50-річчя СРСР - стартують в травні поточного року. І це тільки початок, каже директор з розвитку АТ «Концерн Галнафтогаз» Юрій Крюков, програма на 2006-2007 рр. передбачає створення мережі з 15 фірмових комплексів.

Не приховують в компанії і того, що хвалитися і говорити про які-небудь успіхи поки рано, пояснюючи це необхідністю, мовою нафтовиків, «накочення» і об'єктів, і бренду. У цьому Харків аж ніяк не унікальний і визнання споживача приходить з часом в будь-якій точці земної кулі. Але довго розгойдуватися компанія не збирається: для «прискорення» досягнення мети приціл був зроблений як можна влучно: бензин А-95 постачається з Литви, з Білорусі, Лисичанська і Кременчука їде в харківську мережу ОККО марка А-92, звідти ж і дизпаливо з низькооктановими бензинами. Чи потрібно говорити, що проблема якості на Слобожанщині стоїть найбільш гостро. Хоча, треба сказати, подібна пропозиція хорошого товару є для львів'ян властивою в будь-якому регіоні присутності.

Паливна пропозиція буде підкріплена маркетинговими програмами, в яких Галнафтогаз по праву має славу одного з лідерів ринку України. Фахівці компанії кажуть, що до Харкова потрібен індивідуальний підхід, пошуки якого знаходяться в завершальній стадії. Правда, силуети цієї програми вже видно: ймовірно, «брати» харків'ян львівський бізнес буде вишуканим підходом і європейським набором послуг. А ось знижок на пальне, швидше за все, не буде: по-перше, дешевше, ніж в Харкові, бензин і так більше ніде не коштує, по-друге, хороше дешевим не буває.

Прихід до Харкова одного з найбільших паливних брендів України можна назвати головним придбання цього ринку в 2005 р. Звичка працювати в ринку, конкуруючи з колегами за якістю, а не за ціною і вміння подати товар або послугу з львівським колоритом - ось короткий портрет нового учасника харківського ринку. До всього додамо доброзичливий характер, незважаючи на грізного лева в емблемі мережі ОККО. Ну, що поробиш - львівська геральдика...

Довідка: Компанія «Концерн Галнафтогаз» була створена в 2001 р. у Львові. На сьогодні роздрібна мережа компанії нараховує 180 АЗС, з яких 127 працюють під торговою маркою ОККО. Мережа представлена ​​в 12 областях України і входить в п'ятірку найбільших паливних брендів України. Компанія є одним з найбільших на ринку емітентів паливних смарт-карт (близько 35 тис. карток «ОККО-кард»). Депозитарні розписки ВАТ «Концерн Галнафтогаз» котируються на Франкфуртській біржі.

Поділитись