Компанія ОККО звертає увагу своїх клієнтів на те, що останнім часом почастішали випадки шахрайства із продажем талонів на пальне від імені менеджерів компанії, а також з відкритих джерел спостерігаємо зростання кількості каналів для подібних дій.
Компанія застерігає своїх клієнтів від купівлі карток і талонів на пальне мережі АЗК у неперевірених осіб — через дзвінки людей, що відрекомендовуються як «менеджери» ОККО, сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram, через Telegram-канали.
Часто клієнтам мережі ОККО пропонують придбати талони на пальне із доставкою та післяплатою, щоб переконати у безпеці операції. Підроблені талони дуже схожі на оригінальні, з наявним захисним полем. Проте, для людей, що мають можливість порівняти їх з оригінальними талонами ОККО, стають помітні ознаки підробки. У випадку найменшої підозри щодо оригінальності талонів на пальне радимо клієнтам мережі ОККО повідомити про такий інцидент правоохоронні органи із заявою про шахрайські дії.
Щоб не стати жертвою обману і не втратити гроші, радимо купувати талони та картки на пальне виключно через офіційні представництва компанії в регіонах.
Перелік регіональних представництв продажу можна знайти на офіційному сайті ОККО в розділі "Пальне для бізнесу".