Досвід проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі» може бути застосований по всій Україні
20.03.2015

Досвід проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі» може бути застосований по всій Україні

У 2014 році в аваріях на дорогах України загинуло 4,5 тисячі людей, а ще понад 32 тисячі зазнало травм. «Щоб змінити цю статистику, потрібно змінити поведінку учасників дорожнього руху, - вважає старший радник ЄБРР із зовнішніх зв’язків Антон Усов. - Ми намагаємося зробити це в рамках проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі» на трасі «Київ-Одеса» (М05) спільно з мережею АЗК «ОККО», але хотілося б, аби така практика мала продовження по всій території України».

19 березня на «круглому столі» в Одесі з проблем безпеки дорожнього руху Антон Усов сказав, що ЄБРР готовий і надалі підтримувати такі ініціативи, та висловив сподівання, що до вирішення проблеми долучаться й інші українські компанії. Адже кількість ДТП насамперед залежить від свідомості й відповідальності водіїв, пішоходів та інших учасників руху, а вже потім від якості доріг, інфраструктури, законодавства.

З ініціаторами проекту повністю погоджується старший інспектор ДАІ в Одеській області Олена Яковчук. «Жодні штрафи не допоможуть, якщо нема культури поведінки на дорозі», - переконана вона. За її словами, дуже важливо, що значний акцент у рамках проекту зроблено на навчальній роботі з дітьми, бо це одна з найбільших груп ризику на дорогах, але водночас і та цільова група, чиє ставлення до правил дорожнього руху тільки формується і чию поведінку ще можна змінити. Олена Яковчук нагадала, що торік на одеському відтинку траси М05 сталося 310 ДТП з участю дітей, причому 105 випадків з вини дітей, 11 дітей загинуло.

Директор з комунікації мережі АЗК «ОККО» Ольга Вельгус звернула увагу, що з точки зору компанії у проекті «Благаю, живи! Безпека на дорозі» є дві однаково важливі цільові аудиторії - як зовнішня (клієнти, учасники дорожнього руху), так і внутрішня (працівники заправок «ОККО» на трасі М05). «Турбота про людей, їхня безпека є одним з пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності, - наголосила Ольга Вельгус. – Тому компанія радо прийняла пропозицію ЄБРР про спільну участь у проекті «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Ми розуміємо, що не можемо одразу охопити всю країну, тому ми зосередили зусилля на конкретній дорозі, і віримо, що тепер траса «Київ-Одеса» стане безпечнішою».

У рамках спільного соціального проекту ЄБРР і мережі АЗК «ОККО» - «Благаю, живи! Безпека на дорозі»:

• відбулися 3 круглих столи з питань безпеки руху у Білій Церкві, Умані й Одесі;

• проведено 65 позакласних занять з безпеки руху для учнів 5-6 класів у населених пунктах у населених пунктах, розташованих уздовж траси «Одеса-Київ»;

• проведено 12 тренінгів з безпеки дорожнього руху, для персоналу АЗК «ОККО», розташованих уздовж траси «Одеса-Київ»;

• роздано 1800 комплектів світловідбивальних браслетів, жилетів, наліпок та підвісок для учнів шкіл, розташованих уздовж траси «Одеса-Київ»;

• роздано понад 300 комплектів світловідбивальних матеріалів для працівників АЗК «ОККО»;

• на АЗК «ОККО», розташованих уздовж траси «Одеса-Київ», обладнано «полички безпеки», де клієнти можуть придбати світловідбивальні елементи та іншу продукцію для безпечного руху, а також взяти інформаційні матеріали;

• видано навчальний посібник для учнів 5-6 класів «Безпечна дорога з благунчиками» тиражем 10 тисяч примірників – для безкоштовного розповсюдження;

• розміщено 200 інформаційних плакатів біля сільрад, фермерських господарств, у школах;

• розміщено 300 інформаційних плакатів на АЗК мережі «ОККО»;

• у національних та регіональних медіа вийшло понад 100 публікацій на тему безпечного перебування на дорозі;

• проведено низку активацій у соціальних мережах на тему безпечних доріг, у які було залучено приблизно 160 тисяч інтернет-користувачів.

Поділитись