ЄБРР і мережа «ОККО» прагнуть зробити автотрасу «Київ-Одеса» безпечнішою
15.11.2014

ЄБРР і мережа «ОККО» прагнуть зробити автотрасу «Київ-Одеса» безпечнішою

13 листопада у Києві  підписано меморандуму між Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і «Концерном Галнафтогаз» (мережа АЗК «ОККО») про спільну ініціативу «Благаю, живи! Безпека на дорозі».

Цей соціальний проект впроваджуватиметься у 2014-2015 роках на міжнародній автомобільній трасі «Київ-Одеса» (М05), яка входить до трійки найбільш небезпечних доріг в Україні. Щороку тут трапляється понад 1000 ДТП, у яких гине понад 100 людей. Ініціатори проекту сподіваються, що підвищення обізнаності й відповідальності учасників дорожнього руху знизить кількість жертв на трасі М05.

Проектом передбачена активна інформаційна кампанія як серед водіїв, котрі користуються трасою «Київ-Одеса», так і серед мешканців прилеглих до неї населених пунктів (школярів, велосипедистів, власників гужового транспорту). Останні отримають комплекти світловідбивачів, які роблять людину видимою на дорозі у темну пору доби. Для учнів сільських шкіл у Київській, Черкаській, Миколаївській, Одеській областях проводитимуться   позакласні заняття з безпеки руху. Так само тренінги з безпеки на дорогах буде організовано й для працівників мережі АЗК «ОККО». Спільно з місцевими громадами заплановано «круглі столи» у Білій Церкві, Умані й Одесі. На заправках «ОККО», розміщених по трасі М05, буде облаштовано спеціальні «полички безпеки» зі світловідбивальними жилетами і браслетами, наліпками, інформаційними буклетами, тематичною сувенірною продукцією.

«ЄБРР уже інвестував 825 мільйонів євро у реконструкцію українських швидкісних автомагістралей. Але нас хвилює не лише питання якості доріг в Україні, а й їхня безпечність. Адже смертність на автошляхах України є у 2-3 рази вищою, ніж у більшості європейських країн. Тому ми хочемо переконати учасників дорожнього руху   ставитися відповідальніше один до одного і до людського життя», –   пояснює директор ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер. За його словами, проект «Благаю, живи! Безпека на дорозі» є першим масштабним прикладом соціального партнерства між ЄБРР і приватним бізнесом в Україні.

«Концерн Галнафтогаз» і ЄБРР мають більш як  десятирічний досвід успішної бізнес-співпраці, а зараз ми стаємо партнерами і в проектах суспільного розвитку,  – каже президент «Концерну Галнафтогаз» Віталій Антонов. – Для нас це велика честь і відповідальність, адже діяльність мережі «ОККО» безпосередньо пов’язана з дорогами, а учасники дорожнього руху є і нашими клієнтами, і нашими працівниками. Їхнє життя і здоров’я має для нас першочергову цінність».

Під проект створено спеціальну креативну концепцію, головними героями якої є благунчики – особливі істоти, котрі закликають усіх учасників дорожнього руху не нехтувати правилами, бути уважними й пильними на дорозі. Автор цієї концепції – креативна агенція PROVID – також приєднується  до меморандуму, який є відкритим до залучення нових партнерів.

Меморандум буде  підписано напередодні Всесвітнього дня пам’яті жертв ДТП, який припадає на третю неділю листопада. Щороку у світі під колесами автомобілів гине більш як 1 млн. людей, переважна частина – у країнах з низьким і середнім рівнем достатку. В Україні торік жертвами аварій стали понад 5 тис. людей. Смертність від ДТП в Україні, за підрахунками Всесвітньої організації охорони здоров’я, становить 13,5 осіб на 100 тис. мешканців, з них 40 % – водії автотранспорту, 38 % – пішоходи, 17 % – мотоциклісти й велосипедисти. У розвинених західних країнах показник смертності значно нижчий: Швеція – 3 особи на 100 тис. мешканців, Швейцарія – 3,2, Норвегія – 4,3, Німеччина – 4,7, Японія – 5,2, Франція – 6,1. 

 

Траса М05 – це автомобільний шлях міжнародного значення на території України, який сполучає Київ із Одесою і проходить територією Київської, Черкаської, Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей. Є частиною панʼєвропейського транспортного коридору № 9. Траса з'єднує великі промислові, адміністративні й культурні центри України з морськими портами та зонами відпочинку на Чорноморському узбережжі, а також забезпечує транзитні автотранспортні перевезення між Балканськими країнами, Росією, країнами Балтії та Скандинавії. Її загальна довжина – 453,3 км, з під’їзними шляхами – 478 км.

Поділитись