FISHKA підбила підсумки акції «Великодня писанка»
30.04.2010

FISHKA підбила підсумки акції «Великодня писанка»

З 22 березня до 12 квітня в рамках програми лояльності FISHKA на всіх АЗК «ОККО» проходила акція «Великодня писанка».
Особливістю «Великодньої писанки» було те, що за кожну тисячу балів, яку учасники програми лояльності витрачали в обмін на акційні товари, програма FISHKA зобов'язалася перерахувати до благодійної організації «Мальтійська служба допомоги» 1 гривню.
За підсумками акції, завдяки нашим клієнтам, програма FISHKA перерахує до «Мальтійської служби допомоги» 7 146, 70 гривень.
Усі зібрані кошти будуть скеровані для потреб дитячих інтернатів та сиротинців.
«Нехай це і незначна поки що сума, – говорить Василь Дмитрів, керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз». – Тут важливий прецедент, ми спробували це зробити через програму лояльності, наші клієнти підтримали таку ідею. Будемо далі пропрацьовувати тему благодійності через програму лояльності FISHKA».
Також в рамках проведення акції на АЗК «ОККО» були встановлені спеціальні скарбнички для збору пожертв. Такі скарбнички вже традиційно встановлюються на наших АЗК під час проведення акцій до дня Святого Миколая та Великодніх свят починаючи від 2002 року.
Результатом цьогорічної акції стали 21 536, 95 гривень, зібрані нашими клієнтами та працівниками. Ця сума (на 40% більша, ніж торік) особливо тішить через те, що разом ми зможемо допомогти більшій кількості дітей, які цього потребують. Дякуємо усім, хто долучився до спільної ініціативи!
Варто зазначити, що «Концерн Галнафтогаз» (мережа АЗК «ОККО») є першою українською компанією, яка залучила благодійність безпосередньо до програми лояльності, доєднавши до процесу збору коштів своїх клієнтів. Таким чином, соціальна відповідальність компанії перед громадою поширилася і на наших споживачів, які відчувають свою причетність до шляхетної справи – допомоги іншому.
Поділитись