Прагнучи максимально широко й швидко інформувати споживачів про свої можливості й пропозиції, загальнонаціональна програма винагород FISHKA завела власну сторінку у мережі Facebook. Слідкуючи за подіями на сторінці, кожен із користувачів Facebook зможе дізнатися більше про можливості програми FISHKA, її партнерів, акції, а також отримувати цікаві призи за свою активність.
Користувачі карток FISHKA мають можливість збирати бали за кожну покупку товарів у партнерів програми. Надалі ці накопичені бали можна використати на різноманітні корисні винагороди або знижки. Нині партнерами програми FISHKA є мережа АЗК «ОККО», мережа супермаркетів «Фуршет», мережа цифрової техніки «АЛЛО», Райффайзен Банк Аваль, інтернет-магазини «ШипШина» і «Bagland», ресторани A la minute, Pasta Mia, Hot cafe, страхова компанія «Універсальна». Активними користувачами карток FISHKA є вже приблизно 3 мільйони українців.
«Створивши сторінку в Facebook, очікуємо на активніше спілкування з існуючими й потенційними учасниками Програми, постараємося додати у нього більше невимушеності й емоцій. На нашій сторінці ми будемо не стільки розповідати про себе, як отримувати зворотній зв’язок, враження й поради від тримачів карток. І тоді ми зможемо зробити програму FISHKA ще кращою і кориснішою», - каже Надія Топіліна, менеджер проекту розвитку програми FISHKA.