"Фуршет" вирішив відмовитися від власної дисконтної картки на користь партнерства з Програмою FISHKA
25.09.2013

"Фуршет" вирішив відмовитися від власної дисконтної картки на користь партнерства з Програмою FISHKA

Зараз в Україні налічується понад 1,8 мільйона учасників програми FISHKA. До кінця 2013 року їх кількість, судячи з динаміки зростання, досягне 2,5 мільйона чоловік

Про це повідомив віце-президент «Концерну Галнафтогаз» Юрій Кучабський, представляючи Програму її потенційним учасникам 11 вересня в Києві.

«Позитивний досвід партнерів, які вже об'єдналися в коаліцію FISHKA, надихає приєднуватися до Програми й інші великі компанії», - зазначив Юрій Кучабський. Переговори з деякими з них вже вийшли на фінішну стадію.

Зараз в Україні налічується понад 1,8 мільйона учасників програми FISHKA. До кінця 2013 року їх кількість, судячи з динаміки зростання, досягне 2,5 мільйона чоловік. А через 2-3 роки клієнтська база Програми буде налічувати не менше 7 мільйонів учасників. При цьому 60% своїх придбань учасники програми FISHKA, як очікується, будуть здійснювати в мережі торгових точок партнерів Програми. Уже зараз карта FISHKA діє в більш ніж 1000 торгових точок по всій Україні.

Своїм позитивним досвідом партнерства в рамках Програми FISHKA і планами по його розширенню з учасниками презентації поділилися президент «Концерну Галнафтогаз» Віталій Антонов, голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук, голова наглядової ради мережі супермаркетів «Фуршет» Ігор Баленко та директор мережі магазинів цифрової техніки «АЛЛО» Валерій Золотухін.

Партнерам імпонує, що Програма будується за принципом клубу лідерів різних ринкових сегментів, всередині якого немає внутрішньої конкуренції. Для партнерів участь в Програмі безкоштовна. Навпаки - вона дає їм додаткові економічні вигоди, зокрема, збільшення продажів за рахунок охоплення ширшого кола клієнтів і скорочення операційних витрат за рахунок відмови від власних монобрендових програм лояльності. «Наша мета не заробляти на партнерах, а заробляти з партнерами», - зазначив Юрій Кучабський.

За словами Володимира Лавренчука, від участі в Програмі FISHKA Райффайзен Банк Аваль очікує припливу 1-го мільйона нових клієнтів для банку в найближчій перспективі і готовий поділитися своїми новими технологіями і досвідом, в т.ч. в картковому бізнесі, з учасниками Програми, оскільки це всім додасть конкурентних переваг і успішності.

Ігор Баленко, пояснюючи, чому мережа супермаркетів «Фуршет» вирішила відмовитися від власної дисконтної карти на користь партнерства з Програмою FISHKA, назвав кілька головних переваг - це операційна адаптованість картки FISHKA до роздрібного ритейлу, це широкі можливості для маркетингового аналізу і це клубний підхід до підбору учасників Програми, куди запрошують саме лідерів у своїй галузі. «Разом з тим ця програма дуже зручна для клієнта, оскільки працює за принципом однієї карти в гаманці, - зазначив Ігор Баленко. - В результаті, клієнт не тільки економить, але і отримує комфорт».

Директор мережі «АЛЛО» Валерій Золотухін розповів, що в компанії порахували, що їм вигідніше приєднатися до однієї з вже діючих програм лояльності, ніж створювати і підтримувати власну, оскільки частота придбань в магазинах цифрової техніки, не є високою, як в деяких інших сегментах ритейлу . «Ми вибирали партнера по двом головним критеріям: щоб це була програма лояльності, яка вже реально працює, і щоб вона охоплювала максимально велику клієнтську аудиторію, - пояснив Валерій Золотухін. - І ми прийшли до висновку, що FISHKA - це найкращий склад коаліційної програми, який зараз є в державі».

Довідка. Програма FISHKA стартувала в травні 2009 року в мережі автозаправних комплексів «ОККО» як інструмент винагороди клієнтів за придбання товарів і послуг в мережі, а також в якості додаткового засобу для комунікації з клієнтами. Уже в перший рік вона забезпечила компанії до 20% приросту реалізації. У 2010 році до програми приєдналася Страхова компанія «Універсальна». У червні 2013 року до Програми приєдналися Райффайзен Банк Аваль, мережа супермаркетів «Фуршет» і мережа магазинів цифрової техніки «Алло», кожна з яких протягом попереднього року відчувала цей інструмент на етапі пілотних проектів. Картка FISHKA вже діє більш ніж в 1000 торгових точок в Україні.

ProRetail

Поділитись