Гаряча лінія «ОККО» «нагрівається»
25.02.2006

Гаряча лінія «ОККО» «нагрівається»

Гаряча лінія "ОККО" для клієнтів набирає обертів. Інформація про нову послугу подається у рекламних матеріалах та на носіях рекламної інформації. Номер гарячої лінії внесений в стандарти оформлення АЗС. За даними про дзвінки за період з грудня 2005 по лютий 2006 р., інформаційно-довідкові дзвінки складали 37,3% і скарги – 5,6%. Клієнти найбільше цікавилися інформацією про пальне (46,7%): його якість і характеристики. Особливо активними клієнти були в період проведення акції «Зимовий дизель». Також цікавилися адресами АЗС (20,0%) та інформацією про Компанію (16,7%). Передбачається також, що гаряча лінія візьме на себе обслуговування дзвінків, які надходять на лінію технічної підтримки «ОККО-кард».

Номер лінії 8 800 501 10 10. Вона є безкоштовною для абонентів, що телефонують з будь-якого регіону країни (окрім дзвінків з мобільного телефону).

Поділитись