
Відсьогодні клієнти ОККО можуть залишити звернення на гарячу лінію мережі і у telegram - @OkkoFuelBot.
Телеграм-бот мережа запустила у минулому році, під час паливної кризи, аби клієнти мали змогу швидко знайти діючі АЗК по дорозі, побачити в режимі реального часу наявність того чи іншого виду пального. Зараз функціонал розширено і, щоб скористатися новою функцією в полі головного меню потрібно обрати лише опцію «Залишити відгук». Для коректної роботи бота необхідно увімкнути геолокацію на смартфоні.
В залежності від питання, відповіді надаються, як миттєво, так і протягом 24 годин. У випадках, коли потрібно більше часу для уточнень, клієнт побачить відповідне повідомлення у боті.
Гаряча лінія мережі так само продовжує працювати за номером 0 800 501 101.