HR-директор «Концерну Галнафтогаз» візьме участь у HR Wisdom Summit 2014
28.05.2014

HR-директор «Концерну Галнафтогаз» візьме участь у HR Wisdom Summit 2014

Руслана Лемещука, HR-директора «Концерну Галнафтогаз», запрошено на роль модератора  панельної дискусії «HR і суспільство» у рамках  HR Wisdom Summit 2014, що відбудеться 12 червня у Києві. HR Wisdom Summit – це авторитетний  форум топ-менеджерів та експертів з підбору персоналу, який організовує видавнича група Ekonomika Communication Hub і портал Delo.UA.  Цього року на саміті очікується понад 200 учасників. Окрім HR-директора «Концерну Галнафтогаз», серед модераторів та спікерів будуть і представники інших великих українських компаній – «Київстар», «Метінвест», «1+1 Медіа».

 

Відповідаючи на питання  організаторів саміту про особливості роботи HR-команди в умовах політичної й економічної нестабільності, емоційної напруги в суспільстві, Руслан Лемещук сказав, що в такий період особливо важливим є «живе» спілкування з людьми. «HR-керівникові в такий час потрібно бути якомога ближче до своїх  співробітників, надавати більше комунікацій та уваги до деталей, потрібна здатність співпереживати, знайти вихід зі складної ситуації, зміцнити віру в майбутнє разом з компанією», - зазначив він.

 

Руслан Лемещук очолює HR-департамент «Концерну Галнафтогаз» з 2009 року. У кадровій політиці прагне керуватися принципом «Компанія для людей», що передбачає створення умов роботи,  в яких людям комфортно працювати, зведення до мінімуму плинності персоналу, що забезпечує сталість і динамічний розвиток для бізнесу. Руслан Лемещук переконаний, що бізнес росте разом із людьми. Тому в компанії і працівників мусить існувати спільне бачення майбутнього. Саме таке бачення об’єднує, формує ефективну команду, спонукає до дій.

 

Довідка: «Концерн Галнафтогаз»  є оператором однієї з найбільших  автозаправних мереж в Україні, що працює під брендом «ОККО». До її складу входить  понад 400 АЗК у всіх регіонах держави. «ОККО» має найбільшу в Україні мережу закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами A la minute, Pasta mia, Hot café. У структурі  «ОККО» діє 9 нафтобаз і 12 лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Станом  на початок 2014 року в компанії працювало приблизно 8 тисяч осіб.

Поділитись