ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- комунікувати з внутрішніми клієнтами та оперативно вирішувати заявки в межах затвердженого SLA;
- займатися монтажем, демонтажем, обслуговуванням та ремонтом касового і офісного IT-обладнання, обслуговувати СКМ та системи відеонагляду;
- взаємодіяти з підрядними організаціями з питань роботи та обслуговування ІТ-обладнання, організовувати ремонт у сервісних центрах;
- підтримувати канали зв’язку на об'єктах мережі;
- працювати з системами гарантованого електроживлення: експлуатація, технічне обслуговування;
- підтримувати роботу систем вимірювання рівня пального;
- здійснювати дрібний ремонт техніки сервісу друку, логістику витратних матеріалів;
- проводити локальне та віддалене налаштування офісного та спеціалізованого програмного забезпечення;
- проводити контроль обліку і переміщення ІТ-техніки.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- вища технічна освіта або практичний досвід роботи в даному напрямку;
- знання ОС Windows (впевнений користувач і вище) та Linux (користувач і вище);
- досвід обслуговування ІТ-техніки касового/торгівельного призначення або малих/середніх офісів;
- досвід роботи з системами HelpDesk, ServiceDesk, системами обліку та переміщення обладнання;
- розуміння будови системи кабельних мереж, роботи касового обладнання та систем відеоспостереження;
- розуміння мережевої моделі OSI, принципів побудови мережевої та серверної інфраструктури;
- прагнення до постійного розвитку, здатність швидко навчатися, стресостійкість, акуратність, старанність;
- наявність власного авто.