управляти командою сектору розвитку бренду роботодавця;
управляти проєктами, що спрямовані на підвищення впізнаваності та привабливості бренду ОККО як роботодавця для зовнішньої аудиторії;
виконувати роль спікера бренду на різних зовнішніх майданчиках;
готувати матеріали для участі в заходах;
розвивати та підтримувати відносини зі студентськими організаціями, активними студентами;
брати участь у формуванні бренду роботодавця в соціальних мережах;
будувати комунікації бренду роботодавця в різних інформаційних джерелах (офіційний сайт компанії, job-сайти та ін);
управляти проєктами, що спрямовані на підвищення лояльності та залученості працівників компанії: організовувати опитування працівників компанії, займатись аналітикою, розробкою планів дій;
формувати звіти за результатами опитувань, презентувати результати;
займатись кураторством проєктів, спрямованих на підтримку лояльності та залученості працівників;
займатись реалізацією планів та дій для покращення/утримання показників;