За даними Асоціації корпоративних медіа України, на національний конкурс "Найкраще корпоративне видання України-2007" вже подано більше 10 заявок.
Бажання брати участь у проекті вже виявили:
Банк "Хрещатик" газета "Вісник банку "Хрещатик";
Компанія "ТНК-ВР Україна" журнал "Твоя надійна компанія";
ДП "Ейвон Косметікс" журнал "Панорама";
ДП "Ейвон Косметікс" журнал "Разом";
Концерн "Галнафтогаз" журнал "Територія сервісу";
ТД "Система" дайджест "SystemGroup Inform";
Корпорація "Золоті ворота" газета "Золоті ворота";
Концерн "Оверлайн" газета "Планета Оверлайн";
"Бюро Верітас" журнал "Планета Верітас";
Група компаній "Елотек" журнал "Елотек NEWS";
АСК "Інго" газета "Інго Сегодня".
Конкурс традиційно підходить під патронатом Українського Маркетинг Клубу, PR-партнера проекту Агентства PR-Service та event-агентства L&T-Event. Для участі в конкурсі необхідно подати заявку до Організаційного комітету заходу, бланк якої розміщений на сайті Асоціації корпоративних медіа України. Там же можна отримати всю необхідну інформацію про умови участі в конкурсі і основні цілі та завдання, які ставлять перед собою його організатори.
За словами президента Асоціації корпоративних медіа України Оксани Тодорової: "Якщо раніше процес створення корпоративних ЗМІ в нашій країні був хаотичним і часом досить кустарним, сьогодні багато корпоративних газет і журналів здатні витримати найжорсткішу конкуренцію з представниками традиційних засобів масової інформації. Високий рівень дизайну, контент текстова наповненість, тематична оригінальність роблять їх не тільки важливим інструментом у формуванні корпоративного духу і джерелом інформації для клієнтів та партнерів компанії, але і привабливим елементом приємного та корисного проведення часу. Причому, не тільки для співробітників конкретної фірми.
Тому ми надаємо компаніям з уже напрацьованим досвідом в області створення корпоративних ЗМІ можливість взяти участь в нашому спеціальному конкурсі. Цей досвід буде надзвичайно цінним і дозволить не тільки оцінити переваги і, можливо, недоліки вашого корпоративного видання, а й визначить шлях для розвитку і стане стимулом для подальшого вдосконалення".
Цього року конкурсні роботи будуть розглядатися в кількох номінаціях.
Журі, до складу якого увійшли експерти зі сфери журналістики, маркетингу, реклами і PR визначать переможців у категоріях: журнал/газета; а також в категоріях В2Р (внутрішньокорпоративні видання для співробітників компанії), B2B (видання для партнерів по бізнесу), B2C (видання для кінцевих споживачів).
Проект, що отримав найвищий бал в своїй категорії, удостоюється звання переможця Конкурсу "Найкраще корпоративне видання України 2007" і має право тиражувати знак переможця Конкурсу на своїх виданнях. Менеджер, що представив цей проект на конкурс отримує спеціальний диплом і приз.