Конкурс Найкраще корпоративне видання України 2007 зібрав понад 10 заявок учасників
18.07.2007

Конкурс Найкраще корпоративне видання України 2007 зібрав понад 10 заявок учасників

За даними Асоціації корпоративних медіа України, на національний конкурс "Найкраще корпоративне видання України-2007" вже подано більше 10 заявок.


Бажання брати участь у проекті вже виявили:

Банк "Хрещатик" газета "Вісник банку "Хрещатик";

Компанія "ТНК-ВР Україна" журнал "Твоя надійна компанія";

ДП "Ейвон Косметікс" журнал "Панорама";

ДП "Ейвон Косметікс" журнал "Разом";

Концерн "Галнафтогаз" журнал "Територія сервісу";

ТД "Система" дайджест "SystemGroup Inform";

Корпорація "Золоті ворота" газета "Золоті ворота";

Концерн "Оверлайн" газета "Планета Оверлайн";

"Бюро Верітас" журнал "Планета Верітас";

Група компаній "Елотек" журнал "Елотек NEWS";

АСК "Інго" газета "Інго Сегодня".

Конкурс традиційно підходить під патронатом Українського Маркетинг Клубу, PR-партнера проекту Агентства PR-Service та event-агентства L&T-Event. Для участі в конкурсі необхідно подати заявку до Організаційного комітету заходу, бланк якої розміщений на сайті Асоціації корпоративних медіа України. Там же можна отримати всю необхідну інформацію про умови участі в конкурсі і основні цілі та завдання, які ставлять перед собою його організатори.

За словами президента Асоціації корпоративних медіа України Оксани Тодорової: "Якщо раніше процес створення корпоративних ЗМІ в нашій країні був хаотичним і часом досить кустарним, сьогодні багато корпоративних газет і журналів здатні витримати найжорсткішу конкуренцію з представниками традиційних засобів масової інформації. Високий рівень дизайну, контент текстова наповненість, тематична оригінальність роблять їх не тільки важливим інструментом у формуванні корпоративного духу і джерелом інформації для клієнтів та партнерів компанії, але і привабливим елементом приємного та корисного проведення часу. Причому, не тільки для співробітників конкретної фірми.

Тому ми надаємо компаніям з уже напрацьованим досвідом в області створення корпоративних ЗМІ можливість взяти участь в нашому спеціальному конкурсі. Цей досвід буде надзвичайно цінним і дозволить не тільки оцінити переваги і, можливо, недоліки вашого корпоративного видання, а й визначить шлях для розвитку і стане стимулом для подальшого вдосконалення".

Цього року конкурсні роботи будуть розглядатися в кількох номінаціях.

Журі, до складу якого увійшли експерти зі сфери журналістики, маркетингу, реклами і PR визначать переможців у категоріях: журнал/газета; а також в категоріях В2Р (внутрішньокорпоративні видання для співробітників компанії), B2B (видання для партнерів по бізнесу), B2C (видання для кінцевих споживачів).

Проект, що отримав найвищий бал в своїй категорії, удостоюється звання переможця Конкурсу "Найкраще корпоративне видання України 2007" і має право тиражувати знак переможця Конкурсу на своїх виданнях. Менеджер, що представив цей проект на конкурс отримує спеціальний диплом і приз.

Поділитись