Корпоративний журнал «Територія універсального сервісу» зайняв третє місце на всеукраїнському конкурсі корпоративних медіа
11.11.2010

Корпоративний журнал «Територія універсального сервісу» зайняв третє місце на всеукраїнському конкурсі корпоративних медіа

4 листопада у Києві підбивали підсумки у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2010». Загалом присудження призових місць відбувалося у 13-ти різних категоріях, включаючи корпоративні сайти, книги, фільми тощо. У категорії «Корпоративних журналів для працівників» наш журнал «Територія універсального сервісу»  зайняв третє місце. Перше місце у цій категорії виборов «Вісник компанії «Оболонь» (ЗАТ «Оболонь»).

Загалом у 2010 році за звання кращих змагались 108 корпоративних проектів, а сам конкурс став міжнародним – адже у журі були представлені не лише українські, а й російські експерти у сфері маркетингу, піару, реклами та соціальних медіа. Нагадаємо, що наша Компанія презентує свої корпоративні проекти на цьому конкурсі вже не перший рік. Минулого року гран-прі конкурсу виборов сайт мережі «ОККО», журнал «Територія універсального сервісу» зайняв друге місце у своїй номінації.

У конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2010» взяли участь провідні компанії України, зокрема, «Райффайзен Банк Аваль», «Оболонь», «Укрексімбанк», «Київстар», МТС Україна та багато інших.

Фахівець відділу зв’язків з громадськістю «Концерну Галнафтогаз» Дмитро Ярцев: «Основною тенденцією останнього часу, є збільшення кількості компаній, які видають корпоративні видання, і покращення поліграфічної якості цих видань. Порівняно з попередніми роками зросла кількість компаній, які віддають створення корпоративних видань на аутсорсинг. Більше того, на останньому Форумі саме аутсорсери зібрали левову частку винагород. Проте ми вважаємо, що виробництво будь-якого з корпоративних ЗМІ внутрішнім відділом PR дозволяє краще розкривати специфіку компанії, її особливості, підтримувати тісний контакт зі своєю цільовою аудиторією».
Поділитись