ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- адмініструвати портфель проєктів (збір, аналіз та внесення даних, підготовка шаблонів);
- адмініструвати та здійснювати налаштування проєктів в Jira та Confluence;
- аналізувати ефективність реалізації проєктів (співпрацювати з проєктними менеджерами та бізнес-замовниками для збору даних), формувати аналітичну звітність та статистику, готувати висновки та рекомендації щодо покращення процесів управління проєктами;
- здійснювати розробку нових та вдосконалювати наявні методології, політики та процеси управління проєктами спільно з командою Проєктного Офісу.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- освіта — повна вища (напрямок менеджменту);
- досвід роботи від 1,5 роки в управлінні проєктами;
- глибоке розуміння методології ведення проєктів (PMBOK) — обов’язково;
- відмінне знання систем управління проєктами та роботи з Jira і Confluence (перевагою буде адміністрування та автоматизація);
- досвід роботи в якості PM в ІТ-проєктах;
- досвід формування аналітики та статистики в Excel, досвід створення презентацій Power Point;
- перевага в досвіді роботи у продуктовій компанії, володіння інструментом PowerBI;
- стресостійкість, відповідальність і командоорієнтованість, системний підхід та уважність до деталей, бажання впроваджувати зміни і готовність бути ініціатором змін, відмінні комунікативні навички та вміння знаходити підхід до людей, вміння переконувати.