Забезпечення стійкого розвитку і безперебійної роботи кафе.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- забезпечувати реалізацію стратегії розвитку всіх категорій кафе в закріплених регіонах, шляхом організації і виконання погоджених програм за категоріями;
- стежити за виконанням бюджетних планів продажів та маржі;
- контролювати мінімізацію списань;
- здійснювати постійний пошук і використання резервів зростання чистих продажів по кафе в закріплених регіонах;
- забезпечувати впровадження нових продуктів;
- координувати своєчасний і повний запуск кафе у випадку реконструкції чи відкритті нового АЗК;
- надавати пропозиції щодо оптимальної схеми розміщення обладнання;
- організовувати безперебійне та успішне функціювання кафе в закріплених регіонах;
- координувати прихід/закінчення інгредієнтів під час зміни рецептури або початку/завершення продаж конкретного продукту.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- досвід роботи в продажах, управлінні від 2-х років;
- досвід роботи в мережевих ресторанах, FMCG, HoReCa буде перевагою;
- навики прорахунку базових економічних показників по продукту: маржа, точка беззбитковості, термін окупності;
- навики роботи із запереченнями;
- аргументація, переконання, конструктивний зворотній зв’язок;
- навики координування роботи, навчання працівників;
- наявність власного авто та можливість використання в робочих цілях (компенсація амортизації та витрат пального зі сторони компанії).