Цього разу свою думку про мережу заправних станцій висловили вінничани. Мешканці Вінниці визначили кращі компанї та бренди міста, взявши участь у щорічному конкурсі «Народний бренд 2006». Опитування тривало два місяці – протягом листопада-грудня 2006 року. Проголосувати міг кожен бажаючий, висловивши цим свою довіру та підтримку найкращим Компаніям, торговим маркам та людям міста. Вінничани заповнили 3408 анкет, визначивши найкращі бренди року у 52 номінаціях.
У номінації «Найкраща мережа АЗС» вкотре перемогла «ОККО». Конкурс «Народний бренд» проводиться у Вінниці щороку. З 2003 року мережа АЗК «ОККО» здобуває визнання вінниччан, щоразу перемагаючи у номінації «Найкраща мережа АЗС міста».
Організатором конкурсу традиційно виступила медіакорпорація «RIA». Урочиста церемонія нагородження переможців відбулася 22 грудня 2006 року.