Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз»): переможець у спеціальній номінації «Корпоративна соціальна відповідальність» в рейтингу журнала Leadership Journey
11.12.2018

Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз»): переможець у спеціальній номінації «Корпоративна соціальна відповідальність» в рейтингу журнала Leadership Journey

З кожним роком КСВ стає все більш важливим елементом діяльності компаній у всіх сферах бізнесу. З 2014 року мережа АЗК ОККО ( «Концерн Галнафтогаз») розвиває проект з безпеки на дорогах «Благаю, живи! Безпека на дорозі» і встигла торкнутися відразу декількох принципових тем від використання ременів безпеки і дитячих крісел до проблеми безпеки дорожнього руху в цілому. Системність і професіоналізм в реалізації цього життєво важливого проекту допомогли компанії заняти перше місце в номінації «КСВ».

Щодня приблизно на 400 заправках мережі ОККО обслуговуються сотні тисяч водіїв для соціально відповідальної компанії це відмінний плацдарм, щоб підвищити культуру водіння і рівень безпеки на дорогах. Не секрет, що за цими показниками в країні склалася ситуація, близька до катастрофічної. Так, за статистикою МВС України, у 2017 році в країні відбулося понад 162 000 ДТП, в яких 35 000 чоловік отримали травми, а 3500 загинули. Показник смертності в ДТП у нас один з найвищих в Європі і складає 13,5 на 100 000 жителів.

Цей сумний результат не в останню чергу зумовлений ​​тим, що в Україні пасками безпеки користуються всього 14% водіїв (за результатами дослідження того ж року), тоді як, за даними ВООЗ, паски значно зменшують ризик отримання травм і в 70% аварій рятують життя.

Просування проекту здійснювалося в національному масштабі. Протягом шести місяців було проведено 12 тренінгів в різних областях України на тему безпечних подорожей на автомобілі з дітьми. У них взяли участь близько 1000 батьків-водіїв, вчителів, співробітників поліції, представників громадських організацій. Також до співпраці залучили всеукраїнську мережу дитячих магазинів «Антошка»: у всіх її магазинах були встановлені мотивуючі інсталяції з закликом при подорожах з маленькими дітьми використовувати автокрісло. Кожен відвідувач міг безкоштовно взяти з собою наклейку на авто «Малюк на борту».

Крім того, були зняті навчальні ролики, в яких головні герої батько і син в жартівливій формі обговорюють нюанси установки в автомобілі дитячого крісла і особливості перевезення дітей до 12 років. Ефект вражає в мережі Facebook відео подивилися близько 1 млн осіб.

З початку проекту «Благаю тебе, пристебнись!» вдалося охопити аудиторію в 3, 5 млн українців, близько 22 000 водіїв отримали тематичні наклейки «Малюк на борту», ​​майже 1000 осіб взяли участь в спеціальних тренінгах та 80 виграли сертифікати на дитячі автокрісла від ОККО.

У ситуації з паскмами безпеки найгірше те, що найчастіше водії свідомо їх ігнорують, а щоб обдурити штатні системи автомобіля, які сигналізують про непристебнутий пасок, вживають спеціальні заглушки, що стали вже мало не притчею во язицех. При цьому мало хто замислюється, що ступінь і швидкість розкриття подушок безпеки у разі аварії налаштовані на те, що в момент зіткнення водій і пасажири пристебнуті в зворотному випадку подушки, замість того щоб врятувати життя, можуть завдати травми і навіть каліцтва. З огляду на важливість і масштаб проблеми, в компанії народилася ідея соціальної акції «Здай заглушку обери життя». Вона проходила з січня по березень 2018 року.

Ідея полягала в тому, щоб спонукати водіїв відмовитися від горезвісних заглушок. Стимулом для водія здати заглушку була можливість взяти участь в щотижневому розіграші 20 л пального від компанії. Таким чином, за сім тижнів акції було зібрано 1079 заглушок і розіграно 1400 л пального.

На старті акції «Здай заглушку обери життя» в компанії планували просто утилізувати зібрані заглушки, проте Згодом зрозуміли, що приклад водіїв, які брали участь в акції, допоможе врятувати ще багато життів. Так народилася ідея створити з заглушок арт-об'єкт у вигляді автомобільного крісла і відправити його в турне по сервісним центрам МВС всієї країни. У вересні 2018 року «крісло безпеки» побачили мешканці Києва, а в листопаді Львів.

Поділитись