20 липня програма лояльності FISHKA від мережі автозаправних комплексів «ОККО» запроваджує новий асортимент винагород. Усі винагороди (а це понад 90 товарних позицій) зібрані на 56 сторінках яскравого каталогу .
Крім того, FISHKA запровадила особливу категорію товарів на замовлення.
Винагороди з постійного асортименту (у каталозі вони позначені піктограмою ) Ви отримуєте у звичний спосіб на АЗК «ОККО», у Hot Café чи в ресторані «A la minute». Натомість певні товари (позначені піктограмою ) слід замовляти попередньо через Гарячу лінію 0 800 505 118 або на сайті www.myfishka.com .
«Новий великий каталог винагород, – наголосив Василь Дмитрів, керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз». – це важлива подія як для самої Компанії, так і для наших клієнтів. Ми бачимо, що клієнт стає більш вибагливим до винагород. Тому ми не лише збільшили асортимент винагород, а й дали можливість учасникам програми лояльності швидше накопичувати бали, купуючи товари і послуги у партнерів FISHKA. До речі, серед програм лояльності українських мереж АЗК така схема є унікальною».
Як ми вже повідомляли, тепер наші постійні клієнти можуть заробляти додаткові бали на картку FISHKA не лише на «ОККО» чи у мережі ресторанів «A la minute», а й у Страховій компанії «Універсальній» за придбання будь-якого виду страхування.