За період проведення акції «Вигравай європальне на літо» 17 тисяч клієнтів мережі АЗК «ОККО» отримали в подарунок по 10 літрів пального, а ще 30 виграли головні призи – кожен по 1000 літрів.
Загалом протягом трьох акційних місяців (з 1 травня по 31 липня 2014 року) мережа «ОККО» подарувала своїм клієнтам 200 тисяч літрів пального. «Літо – це пора відпусток, пора активних мандрівок і яскравих вражень. Оскільки ж уподобання українців є дуже різними, ми не стали обирати місце відпочинку за них. Нашим водіям ми вирішили подарувати пальне для літніх подорожей», - каже керівник департаменту маркетингу мережі АЗК «ОККО» Василь Дмитрів.
В останньому, третьому, розіграші 10-ти головних призів у рамках акції «Вигравай європальне на літо» узяло участь більш як півмільйона клієнтів «ОККО» (перелік переможців цього етапу розіграшу – тут). Крім того, щодня протягом акції сотні водіїв миттєво вигравали по 10 літрів пального безпосередньо на АЗК.