Мережа «ОККО» розпочала соціальну інформаційну кампанію за безпеку у дорозі
07.05.2010

Мережа «ОККО» розпочала соціальну інформаційну кампанію за безпеку у дорозі

Мережа «ОККО» розпочала спільну інформаційну кампанію для клієнтів, що закликає водіїв бути обачними у дорозі і дбати про безпеку руху. Вчора перші тематичні ролики з’явилися на плазмових екранах в приміщеннях АЗК «ОККО». Крім цього, їх можна буде переглянути на сайті мережі «ОККО». Перші два ролики кампанії присвячені темі ременів безпеки та необхідності їх використовувати. Основне гасло – «Пристебнись! Подбай про безпеку у дорозі». Зараз готуються нові ролики з сюжетами, присвяченими темі безпеки на дорозі.

«Учасниками дорожнього руху є дуже різні люди: є автомобілісти-новачки, є водії зі стажем, є пішоходи, – говорить Юрій Кучабський, віце-президент «Концерну Галнафтогаз». – Усім їм ми знову і знову нагадуємо, що правил руху і елементарних заходів безпеки за кермом потрібно дотримуватись за будь-яких обставин. Пристебнути ремінь безпеки – не так і складно, тим більше, що цього вимагають правила дорожнього руху. Наша мета у цій інформаційній кампанії – наголосити водіям і їх пасажирам про те, що дорога таїть у собі непередбаченості та небезпеки і що людське життя та здоров’я – безцінні».
Поділитись