Мережа «ОККО» запровадила щоденне телефонне опитування клієнтів про рівень сервісу на своїх брендових автозаправних комплексах. Кожного дня оператори корпоративного колл-центру опитують понад 700 респондентів.
Клієнтам пропонується відповісти на 6 простих питань. Вони стосуються привітності й доброзичливості працівників, чистоти й охайності на АЗК і на прилеглій території. Окрім того, наприкінці опитування респондента просять оцінити за 10-бальною шкалою, наскільки він готовий порекомендувати ту чи іншу АЗК «ОККО» друзям.
«Завдяки такому безпосередньому спілкуванню з клієнтами ми зможемо отримувати об’єктивнішу інформацію про роботу кожної із заправок нашої мережі і оперативно реагувати на всі побажання клієнтів», - пояснює керівник сектору сервіс-менеджменту мережі «ОККО» Галина Лопащенко.