
На сьогодні вже встановлено 25 нових кавомодулів, а до кінця року їх кількість збільшиться до 50.
Новий кавомодуль має зручну навігацію, стильний дизайн, яскраву підсвітку та ергономічні вертикальні диспенсери для стаканів. До того ж, вони мають до 3 кавомашин, що дозволяє значно прискорити приготування кави на заправці та не стояти в черзі. Для зручності клієнтів поруч з кавомашинами розташовано багаторівневу вітрину зі снеками та різноманітними смаколиками. Також на полицях оновлених кавових зон можна знайти мелену або каву в зернах та брендовані аксесуари для поціновувачів кави.
ОККО постійно працює над розширенням послуг та удосконаленням сервісу. Так, сьогодні на АЗК клієнтам доступні близько 20 сервісів, які працюють цілодобово: від смачного перекусу в дорозі до отримання посилок чи готівки на касі.
Подивитись адресу найближчого АЗК та дізнатись більше про доступні клієнтам сервіси можна тут.