Обережно, активізувалися шахраї!
07.06.2018

Обережно, активізувалися шахраї!

Мережа ОККО попереджає, що останнім часом знову почастішали випадки телефонного шахрайства. Зокрема, до потенційних клієнтів телефонують треті особи, звертаються до них по імені, відрекомендовуються як менеджери ОККО і пропонують талони на пальне чи гуртові партії нафтопродуктів за заниженою ціною. На знак підтвердження говорять, що їм перетелефонують з Гарячої лінії ОККО, а після такого дзвінка повідомлять номер рахунку для переказу коштів. Забрати ж замовлений обсяг пального, мовляв, зможуть на одній з АЗК ОККО.

В іншому випадку клієнтові для купівлі пального за зниженою ціною одразу пропонується під’їхати за вказаною адресою АЗК, а на місці вже перетелефонувати та виконати подальші вказівки до дій. Супроводжуючи в телефонному режимі клієнта, йому кажуть поставити авто біля конкретної колонки, після чого зайти на заправку та підійти до терміналу самообслуговування. А потім — обрати платіж GlobalMoney та на вказаний номер рахунку здійснити переказ необхідної суми за пальне. Після проведення оплати необхідно з квитанцією підійти до касира, представитися від певної компанії, і той, буцімто, організує заправку авто на необхідну кількість літрів.

Компанія категорично застерігає від участі в таких операціях, за якими стоять шахраї. Звертаємо вашу увагу, що Гаряча лінія ОККО ніколи не телефонує клієнтам з питань безготівки та не займається продажем пального по телефону. У разі виникнення подібного інциденту рекомендуємо негайно звернутися в правоохоронні органи із заявою про шахрайські дії.

Щоб не стати жертвою обману і не втратити гроші, усі закупівлі пального за безготівку варто здійснювати тільки через центральний офіс чи регіональні відділення мережі ОККО, або ж замовляти онлайн через особистий кабінет. Координати найближчого офіційного відділення можна знайти на корпоративному сайті ОККО.


Поділитись