Одна з найбільших торгівельних мереж Західної України приєдналася до програми лояльності Fishka
08.11.2019

Одна з найбільших торгівельних мереж Західної України приєдналася до програми лояльності Fishka

Мережа магазинів самообслуговування «Рукавичка», що має понад 150 торгових точок, з жовтня стала партнером всеукраїнської програми лояльності Fishka. Відтепер з карткою Fishka клієнти отримують додаткові вигоди: повертають до 2% від суми покупки балами, а накопичені бонуси обмінюють на додаткову знижку.

Мережа з магазинами у 7 областях Західної України стала четвертим новим за цей рік партнером програми лояльності. Раніше у 2019 році до Fishka приєдналися платіжний сервіс EasyPay, київська мережа італійських ресторанів Pesto Café та мережа шинних центрів і шиномонтажів «Твоя Шина».

«Секрет успіху нашої програми в тому, що вона однаково вигідна і споживачам, і бізнесам. Fishka це велика бізнес-система, яка може допомогти компаніям впровадити у себе ефективну програму лояльності без значних фінансових затрат, — розповідає керівник програми Ольга Семчук.Ми продовжуємо рости і найближчим часом хочемо посилити свої позиції у продуктовому рітейлі. В своїй програмі ми готові об’єднати найсильніших регіональних представників цього бізнесу в одну велику коаліцію».

«Ставши партнером Fishka, ми отримаємо цілий пакет нових можливостей для розвитку бізнесу. Перш за все, це програмне забезпечення з широкими можливостями для роботи з клієнтами, даними та маркетинговими активностями. Ну і що важливо, з нами діляться 10-річним досвідом та фаховою експертизою про те, як зробити програму ефективнішою. Це стосується і утримання та залучення клієнтів, і збільшення середнього чеку та частоти покупок, і аналітики та комунікацій.»,пояснює маркетинг-директор мережі «Рукавичка» Олена Фролова.

 

Поділитись