Компанія «ОККО-Бізнес контракт» прагне будувати співпрацю з кожним замовником на умовах прозорості, відповідальності, чіткого дотримання законодавчих вимог і взаємної вигоди для обидвох сторін. Цього ж вона очікує і від своїх партнерів. Усі спірні ситуації компанія схильна вирішувати переговорним шляхом, а тому вважає безпідставними нещодавні претензії стосовно відмови у забезпеченні дизельним пальним підприємств «Укрзалізниці».
Наприклад, торік «ОККО-Бізнес контракт» повністю виконала свої зобов’язання перед «Укрзалізницею», відвантаживши їй 71,33 тис. т ДП. Компанія сподівалася продовжувати цю співпрацю й у 2017 році, надавши свої пропозиції на тендерні торги, оголошені філією «Укрзалізниці» — «ЦЗВ». Один із таких тендерів — на постачання 10 тис. т дизельного пального, «ОККО-Бізнес контракт» виграла у лютому 2017 року.
Особливістю цього тендеру було те, що цінові пропозиції постачальники повинні були надіслати філії «ЦЗВ» ще у грудні 2016 року. Відповідно у них не було враховано підвищення ставок акцизу на нафтопродукти в Україні, що настало з 1 січня 2017 року. Тому після оголошення результатів тендеру компанія «ОККО-Бізнес контракт» звернулася до покупця з проханням відкоригувати закупівельну ціну з урахуванням зміни ринкових обставин та підвищення ставок акцизів. Така можливість корекції ціни передбачена Законом України «Про публічні закупівлі».
Надалі упродовж лютого-травня 2017 року компанія «ОККО-Бізнес контракт» неодноразово офіційно зверталася до «ЦЗВ» з пропозицію провести переговори щодо корекції цін і досягти консенсусу в цьому питанні. Варто зазначити, що рівень пропонованих у цих листах цін був нижчим, ніж «Укрзалізниця» закуповувала пальне в інших постачальників у цей же період часу. Однак на усі ці пропозиції компанія не отримала жодної відповіді. Натомість 16 червня від філії «ЦЗВ» на адресу «ОККО-Бізнес контракт» надійшла рознарядка про відвантаження одразу всієї партії в 10 тис. ДП у 5-денний термін за завідомо неконкурентоздатною ціною (19788 грн/т, з ПДВ). Розуміючи неможливість виконання цих вимог, компанія змушена була оскаржити рознарядку в судовому порядку.
Стосовно нарікань «Укрзалізниці» на неможливість придбати пальне у рамках тендеру на 90 тис. т пального, оголошеного на 3 квітня 2017 року, то позиція «ОККО-Бізнес контракт» зводиться до того, що запропонована адміністрацією залізниць формула ціноутворення є недосконалою й несе загрозу чесній конкуренції у сфері державних закупівель. Антимонопольний комітет України в цілому погодився з цими застереженнями, вказавши у своєму рішенні від 23 травня, що запропонований «Укрзалізницею» формульний підхід порушує деякі норми Закону України «Про публічні закупівлі» і може надавати конкурентні переваги окремим учасникам торгів перед іншими. АМКУ надав свої рекомендації щодо вдосконалення формули, однак упродовж місяця з того часу «Укрзалізниця» їх так і не виконала.
«ОККО-Бізнес контракт» цінує свою репутацію як надійного партнера з забезпечення пальним суб’єктів усіх форм власності, в т. ч. державних компаній, але така співпраця повинна будуватися на чесних і недискримінаційних умовах.