«ОККО», чия мережа закладів харчування в дорозі є найбільшою в Україні, відкрила в Києві перший ресторан за межами автозаправного комплексу — паназійський Meiwei. Новий заклад, що позиціонує себе як «смартфуд», розташований в центрі міста на вул. Велика Васильківська, 23. Він став 40-им рестораном мережі «ОККО» та 2-им в форматі паназійської кухні Meiwei.
Зараз загальна частка непаливних продажів компанії складає 30%. І за останні 3 роки цей показник щорічно зростає на 25%. Розвиток мережі ресторанів — один із стратегічних пріоритетів для «ОККО».В тому числі в компанії чітко спостерігають тенденцію росту частки відвідувачів, які приїжджають до ресторану чи кафе спеціально на обід, але при цьому можуть навіть не заправляти авто — нині це кожен 2-ий гість закладів «ОККО».
Ці показники, ринкові тренди, а також той факт, що перший Meiwei (розташований на АЗК «ОККО» в Києві на вул. Новокостянтинівська, 4а) за останній рік показав приріст по доходу в 40%, стали підґрунтям для старту нового вектора — відкриття першого ресторану за межами АЗК.
«Комплекси «ОККО» вже давно сприймаються нашими гостями не лише як місце для заправки авто. І успішний запуск 1-го ресторану Meiwei на АЗК, який ми відкрили наприкінці 2015 року, вкотре це довів, — коментує Дмитро Рассказов, віце-президент з роздрібної торгівлі та маркетингу мережі «ОККО». — В наших планах — відкриття нових закладів Meiwei в різних форматах: це будуть ресторани на АЗК та за їх межами, а також фудкорти «експрес», які можна реалізувати в ТРЦ та інтегрувати в зони кафе на АЗК. До кінця 2018 року плануємо також розширення географії за межі Києва — до мережі ресторанів приєднаються заклади в Одесі та Львові».
За менше ніж 2 роки з моменту відкриття першого Meiwei його відвідали понад 250 тисяч гостей. Окрім цього у грудні 2016 року компанія запустила власну службу доставки Meiwei, через яку можна замовити більшість страв з меню ресторану.
Про новий Meiwei
Meiwei — це зрозуміла і швидка паназійська їжа на кожен день. Більшість страв тут готується за декілька хвилин безпосередньо після замовлення, тому максимальна швидкість процесу заощаджує час гостя і дозволяє отримати страву без втрати якості продуктів.
Меню нового ресторану включає в себе «топові» позиції першого Meiwei, які вже встигли полюбитися гостям ресторану на Новокостянтинівській: супи том ям і рамен, локшина удон з яловичиною, булочки бао цзи, традиційні китайські закуски дім сами. На гостей нового закладу чекають також і новинки — такі як теплий салат з морепродуктами і блакитним рисом, ще два автентичні азійські супи — карі лакса і кук су, з основних страв — короп по-сичуанськи і свинячі ребра по-кантонськи.
Продовжуючи традицію першого Meiwei, дизайн інтер’єру нового закладу є досить лаконічним. На гостей чекає просторий зал з відкритою кухнею. Незвичне зонування у вигляді будиночків дає змогу усамітнитися компанії з чотирьох людей. Також у ресторані є окремий зал, де можна зібратися компанією з особливого приводу.
Зробити замовлення можна на касі та в зоні самообслуговування, де встановлено 2 інтерактивних меню. Вони містять інформацію про всі страви, їх ціну та зображення. Гість гортає його, як екран планшета, а обрані ним позиції потрапляють в корзину і після оплати передаються на кухню. У ресторані діє програма лояльності Fishka.