«ОККО» – у книзі «10 успішних українських брендів»
30.05.2017

«ОККО» – у книзі «10 успішних українських брендів»

Мережа АЗК «ОККО» стала однією із 10 компаній, котрі увійшли до книги «10 успішних українських брендів». Нове видання від івано-франківської літагенції Discursus було презентовано на Книжковому Арсеналі у Києві. У книзі, написаній в жанрі бізнес-літератури, наведено стислу розповідь про виникнення і становлення бренду «ОККО», а також подано інтерв’ю з Віталієм Антоновим, засновником мережі АЗК.

«Героями» видання були обрані 10 компаній та організації України, які задають ритм у сферах своєї діяльності та чиї історії успіху здатні надихнути інших. Нова книга може стати джерелом унікального досвіду та мотивації для тих, хто хоче змінювати себе і світ довкола. На її сторінках засновники брендів щиро та відверто розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. На особистому прикладі вони доводять, що правильна ідея, знання, талант, наполегливість, віра у себе і в людей можуть конвертуватися в успіх, впізнаваний бренд та авторитетне ім’я.

У розділі про бренд «ОККО» звертається увага на те, що за оцінками експертів саме ця компанія має найвищий рівень репутації та найвищий рейтинг прозорості серед мереж АЗК в Україні. Окрім цього «ОККО» є свого роду трендсеттером, завдаючи вектор розвитку ринку в цілому. Наприклад, будівництво автозаправок із комплексом додаткових сервісів, розгортання мережі смачного та повноцінного харчування на дорогах України, встановлення електрозарядок на своїх АЗК по всій території країни тощо. В кожному з цих починань компанія була першою.

Відповідаючи на запитання про основні життєві та бізнес-цінності, засновник мережі АЗК «ОККО» Віталій Антонов зазначив, що не проводить між ними розділу і що в усіх випадках для нього надзвичайно важливим є дотримування слова. Адже саме це є запорукою і міцних людських стосунків, і успішного бізнесу, якому довіряють. «Ти завжди зобов’язаний – перед споживачами, клієнтами, партнерами. Дотримання цих зобов’язань – це і є порядність підприємця», – зазначив Віталій Антонов в інтерв’ю для книги.

У ніші бізнес-літератури книга є одним із перших творів, в основі яких лежить власне український, а не міжнародний досвід. Адже зараз у цьому книжковому сегменті беззаперечно домінує перекладна література. Проте видання «10 успішних українських брендів» переконує, що за час незалежності в Україні сформувався власний пул передового, відповідального, чесного бізнесу, який заслуговує на визнання та повагу, і чиї моделі є не менш цікавими й прикладними для нового покоління підприємців в Україні, аніж історії відомих міжнародних корпорацій. 


Поділитись