
13 серпня видання «Фокус» опублікувало власний рейтинг 50 відомих та успішних брендів України, які отримали визнання та повагу клієнтів. За результатами підрахунків редакції, компанія ОККО зайняла 19 місце у загальному рейтингу та стала єдиною представницею паливного ритейлу України у цьому переліку.
На початковому етапі оцінювання редакція журналу відібрала 100 українських брендів з різних галузей діяльності — ритейл, харчова промисловість, телеком або будівництво, — що є відомими серед споживачів України. На другому етапі фокус-група оцінила знання бренду за 10-бальною шкалою, а експерти разом із журналістами вивчили фінансову звітність компаній за 2020 рік.
Експерти, що співпрацювали з журналом «Фокус», зазначають, що для побудови успішного бренду більше недостатньо впізнаваного логотипу, виразних фірмових кольорів, вдалого слогана тощо. Натомість відкритість, чесність, висока якість, корисність і прозорість — такі властивості важливі для споживача сьогодні.
Більше інформації про бренди, що представлені у ТОП-50, можна знайти на сайті видання.