«Щоб в Україні втілювалось у життя більше хороших ідей!» — так тепер звучить місія мережі АЗК ОККО. Компанія оголошує про комплексні зміни в своїй маркетинговій стратегії, які допоможуть розширити аудиторію мережі, привернувши увагу молодого покоління.
«Наша компанія завжди була трендсеттером на паливному ринку України. Та щоб і надалі утримувати лідерські позиції, ми вирішили дослідити: якими сьогодні нас бачать клієнти? — коментує віце-президент мережі ОККО Дмитро Рассказов. — В результаті аналізу ми побачили, що для ядра нашої аудиторії — водіїв віком від 35 років — ми стабільна компанія з високою репутацією та хорошим сервісом, яка заправляє якісним і пригощає смачним. Що стосується сприйняття серед молоді — тут ще є над чим працювати. Тож на сьогодні перед нами стоїть амбітна задача — зберегти існуючу цільову аудиторію та стати «своїм брендом» для молодого покоління. Так, для цього потрібно змінюватися. Але нас це ніколи не зупиняло».
На основі дослідження спільно з креативною агенцією banda agency компанія протягом року активно працювала над оновленнями. В результаті у квітні цього року ринку було представлено нову стратегію: «ОККО — місце для ідей». Місце, яке заряджає хорошою атмосферою, в якому відбуваються хороші події, де в голову приходять хороші ідеї, яке притягує хороших людей. «Разом з командою ОККО ми зосередилися на пошуку підходу до молодого покоління, який водночас буде близьким і для існуючої аудиторії мережі. Сучасна молодь — це по-хорошому нахабні, впевнені, динамічні люди, які ще не досягли 30 років. Вони надихаються цукербергами, масками та вважають, що найцінніша валюта сучасного світу — це ідеї. Вони давно заїжджають на заправки не тільки заправитись, а й просто перепочити, перезарядитися. Відповідно, і конкуруємо ми не лише з гравцями категорії, а й з іншими місцями «сили», які надихають «покоління ідей». Щоб увійти у світ цих людей, ОККО потрібно почати будувати комунікацію на тому, що має для них соціальну і емоційну цінність. Так ми створили нову платформу: ОККО — завжди гарна ідея», — коментує директор зі стратегії banda agency Ярослав Сердюк.
Окрім тону рекламних комунікацій змінилася й візуальна подача — до вже звичної зелено-білої гами додалося більше яскравих кольорів. На підтримку нової стратегії з квітня на національних каналах, білбордах та в Інтернеті стартувала рекламна кампанія «ОККО — завжди гарна ідея!». Вже у травні поточного року на клієнтів мережі очікує масштабна «лимонна» акція, яка допоможе втілити у життя їхні найсміливіші ідеї.