«ОККО» знає, як її завести!
21.12.2015

«ОККО» знає, як її завести!

«Скільки часу тобі потрібно, щоб її завести?», «Нуж-бо, заводься!», «Ну… давай, маленька…» – чи в багатьох життєвих ситуаціях ви чули схожі відчайдушні звернення? Впевнені, що водії впізнають тут не лише сцени з фільмів «18+», але й типову ситуацію, яка трапляється у люті морози.

«ОККО» не боїться розкривати стандартні теми «пікантним» шляхом. У грудні одна з найбільших в Україні мереж АЗК запустила сміливу та провокативну рекламну кампанію зимового пального «Люблю, коли вона заводиться». Двозначний слоган, що ліг в її основу, допоміг вдало обіграти внутрішній стан водіїв, яким навіть дуже холодною зимою вдається завести своє авто з півоберта. А секрет, насправді, дуже простий: достатньо заправляти машину якісним зимовим пальним на «ОККО».

Однією з найбільш обговорюваних в мережі складових рекламної кампанії став сміливий ролик, знятий для «ОККО» креативним агентством TABASCO.

«Попри те, що тема досить тонка, балансуючи на грані, дуже важливо було не перейти межу. Тому під час зйомок ми просили акторів зіграти не сексуальні сцени, а саме старанне заведення машини, – коментує керівник департаменту маркетингу мережі АЗК «ОККО» Василь Дмитрів. – У міксі з правильною музикою та технічними ефектами нам вдалося досягнути бажаного результату».

Цікаво, що режисер Брюс Парамор був настільки захоплений ідеєю сюжету, що й сам вирішив стати частиною пікантного відео. Тож у ролику можна побачити його камео. Варто зазначити, що це не перша співпраця «ОККО» з Брюсом – влітку 2015 року режисер зняв серію експериментальних роликів для масштабної кампанії «Смачна заправка».

«Багато пікантних моментів зі зйомок не увійшли у фінальну версію ролика. Але ми не виключаємо можливість, що незабаром Інтернет таки побачить «хард-версію», – інтригуючи підсумував Василь Дмитрів.

Клієнт – мережа АЗК «ОККО»:

Василь Дмитрів, керівник департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз», мережа «ОККО»

Романа Мороз, начальник відділу реклами

Креативне агентство – TABASCO:

Олександр Смірнов, креативний директор

Олександр Коптєв, голова креативної групи

Кирило Бондаренко, арт-директор

Ольга Жегуліна, продюсер

Вікторія Енкіна, директор відділу по роботі з клієнтами

Відео-продакшн – Lime Lite Studio:

Брюс Парамор, режисер

Матіас Шонінг, оператор

Денис Швець, другий режисер

Альберт Зурашвілі, виконавчий продюсер

Олена Ситенко, лінійний продюсер

Олексій Величко, художник-постановник

Павло Баклагін, стиліст

Пост-продакшн – Coffee Post

Звук – Propeller

Design studio – Bambuk:

Олесь Кучеренко, креативний директор

Яків Завацький, арт-директор

Христина Музичук, графічний дизайнер

Мар'яна Пащук, digital artist

Марта Базіняк, account

Поділитись