
25 травня видання MMR опублікувало підсумки конкурсу маркетингових проєктів X-RAY. Спільний проєкт ОККО і фонду «Повернись живим» визнаний одним із кращих в номінації «Соціальний маркетинг». Переможців премії X-RAY визначали онлайн-аудиторія і експертне журі.
Нагадаємо, що ініціатива ОКО ЗА ОКО стартувала у листопаді минулого року. З кожного проданого літра брендового пального Pulls ОККО перераховувала по 1 гривні на «ШАРКи». Крім того, небайдужі українці донейтили на комплекси і на спецрахунок «Повернись живим». Збір 325 мільйонів гривень на 25 розвідкомплексів «ШАРК» для Збройних сил України завершився 10 квітня 2023 року. Перший комплекс вже працює на передовій, інші - в процесі виробництва.
Також перемогу у номінації отримали проєкти таких компаній, як Київстар, ПУМБ, Сокар, Фавбет. З усіма переможцями конкурсу можна ознайомитися на сайті.