
Мережа "ОККО" створює справжній новорічний настрій. З початку грудня на клієнтів АЗК чекають шестеро харизматичних оленів, з якими можна познайомитись, смакуючи улюблену каву чи чай у святкових стаканчиках. Лімітована серія кавових стаканчиків уже з’явилися на усіх АЗК. Цього року головними персонажами святкової кампанії стали веселі оленята — Позитивець, Старко, Запізнятко, Метушнятко, Впадлятко та Відкладунець. Кожен із них по-своєму готується до свят. Так, оленятко Позитивець з нетерпінням чекає Нового року та радіє кожній сніжинці; Старко втомився від гучних гулянок, а Метушнятко рятується від передноворічної біганини відерцем кави.
Окрім стильних стаканчиків, для гостей мережі також підготували справжні «оленячі танцюльки». Зісканувавши смартфоном QR-код на святковому стаканчику, клієнт має можливість перейти на промо-сторінку та створити онлайн-листівку з оленями, що танцюють. Для цього необхідно обрати улюблене оленятко, завантажити своє фото та згенерувати кумедне відео. Листівкою можна ділитися з друзями у соцмережах.
«Створювати для клієнтів новорічний настрій — для нас уже добра традиція. Минулого року, наприклад, більше 100 тисяч людей скористалися нашим святковим додатком з технологією доповненої реальності, який дозволяв «оживити» зображених на стаканчиках мишок та заспівати святкові пісні разом з ними. Впевнений, цього року ми поб’ємо свій минулорічний рекорд, але вже танцями», — коментує маркетинг-директор мережі АЗК "ОККО" Василь Дмитрів.
Подбала компанія і про цікаві ідеї для подарунків на свята. Так, цього року у мережі запустили лінійку брендованих сувенірів — на АЗК можна придбати одяг, подушки, термочашки та еко-сумки з яскравими новорічними принтами.
Також у доступі є тематичні стікери для Telegram і Viber.