Мережа АЗК «ОККО» запустила нову процесингову платформу для обслуговування своїх паливних карток, аналогів якій немає в Україні. Вона дозволяє клієнтам проводити усі операції за картками в режимі он-лайн, оптимізуючи витрати й заощаджуючи час.
Кожен власник паливної картки «ОККО» отримує доступ до особистого інтернет-кабінету, де в режимі реального часу може самостійно управляти лімітами та обмеженнями на картках, відстежувати операції з рухом коштів та нафтопродуктів на рахунку чи картці, переглядати умови договору, а також отримувати бухгалтерську звітність.
«Завдяки таким інноваціям паливна картка «ОККО» стала набагато зручнішим інструментом для найрізноманітніших категорій наших клієнтів – і для компаній, які оперують великими автопарками, і для підприємств з невеликою кількість транспортних засобів, - каже керівник департаменту корпоративних продаж мережі «ОККО» Ірина Кучабська. – Ми сподіваємося, що в найближчій перспективі на нову платформу перейде до 8 тисяч корпоративних клієнтів компанії».
Кожна паливна картка від мережі АЗК «ОККО» має унікальний PIN-код, передбачає миттєве блокування при втраті чи спробі несанкціонованого доступу, а також налаштування індивідуальних правил для визначення підозрілих операцій. Власники оновлених паливних карток «ОККО» отримуватимуть СМС-нагадування про вичерпання ліміту рахунку, закінчення терміну договору, нові пропозиції від мережі АЗК, спроби несанкціоновано скористатися карткою чи здійснити не дозволену операцію тощо. У будь-який час вони зможуть звернутися за підтримкою на Гарячу лінію «ОККО», яка працює цілодобово.
Для зручності, можливе налаштування періодів оплати із врахуванням особливостей обліку клієнта чи із врахуванням визначених клієнтом платіжних днів.
Під час здійснення заправки ціна нафтопродукту зменшується на порядок знижки безпосередньо у момент здійснення транзакції – не потрібно чекати закінчення звітного періоду для зарахування суми знижки.
Одним із перших новим процесингом паливних карток «ОККО» скористалося управління Національного банку у Львівській області, в чиєму парку налічується 10 автомобілів, кожен із середньодобовим пробігом 60-70 кілометрів. «Ми а режимі інтернет-кабінету пропрацювали лише місяць, але навіть за такий термін переваги очевидні, - пояснює механік господарського сектору управління НБУ у Львівській області Олександр Гладун. - Тепер не потрібно так часто їздити до головного офісу «ОККО», наші менеджери витрачають менше часу на формування документації, а я отримав можливість моментально блокувати паливну картку у будь-яку годину дня і ночі у разі нестандартних ситуацій. Це дозволяє уникати непередбачених витрат пального».