Представники «Концерну Галнафтогаз» взяли участь у Німецькому Торговому Конгресі
04.12.2009

Представники «Концерну Галнафтогаз» взяли участь у Німецькому Торговому Конгресі

18-19 листопада Лілія Шевчук, керівник сектору програми лояльності, та Михайло Сенько, старший аналітик сектору аналізу та досліджень департаменту маркетингу «Концерну Галнафтогаз», взяли участь у Німецькому Торговому Конгресі (Deutscher Haldelskongress 09). Цей конгрес – найвагоміше зібрання представників роздрібної торгівлі Німеччини: він збирає провідні компанії, які працюють або обслуговують цю галузь. Серед найважливіших тем, які обговорювали присутні на форумі, були, зокрема, роздрібна торгівля у нових умовах – стратегії та перспективи, міжнародні стратегії роздрібної торгівлі та роздріб в умовах кризи. Конгрес супроводжувала виставка «Світ роздрібної торгівлі 2009». Серед учасників Конгресу були представники компанії Metro Cash & Carry, PricewaterhouseCoopers, Ms Kinsey, Google Німеччина, супермаркети REWE, OTTO Груп, коаліційна програма PayBack. Компанія Comarch, наш партнер у програмі лояльності, запросила представників Концерну виступити на Конгресі. Лілія Шевчук зробила доповідь на сесії «Ефективні маркетингові інструменти» і представила програму для постійних клієнтів FISHKA в мережі АЗК «ОККО».
Поділитись