Представники Світового та Європейського банків відкрили для себе Пінзеля
08.06.2007

Представники Світового та Європейського банків відкрили для себе Пінзеля

Сьогодні в Художньому музеї на вул.Низовій, 2 в місті Івано-Франківську продовжиться промоційний тур київського видавництва "Грані-Т", яке у зв'язку із Роком Пінзеля видало альбом "Іоанн Георг Пінзель. Скульптура. Перетворення", так само в Івано-Франківській облраді ініціатори оголошення Року Пінзеля підіб'ють підсумки виконання піврічного плану та відвідають костел у Городенці, до якого майстер Пензель свого часу різьбив сакральну скульптуру, - про це сьогодні, 8 червня, повідомив кореспондент ЗІКу.

Учора київське видавництво "Грані-Т" репрезентувало альбом "Іоанн Георг Пінзель. Скульптура. Перетворення" у Львові в приміщенні Музею барокової сакральної скульптури, де зібрані твори майстра світового рівня, котрого західні дослідники називають "слов'янським Мікеланджело", та твори його учнів. Візуальна частина мистецького альбому а також календаря, випущених у світ видавництвом "Грані-Т", базуються на основі цієї музейної збірки. Захід став одним із пунктів проекту "Майстер Пінзель. Повернення", який
"Грані-Т" здійснює у партнерстві з львівським незалежним культурологічним часописом "Ї".

Виставлений в музеї на пюпітрі художній альбом "Іоанн Ґеорґ Пінзель. Скульптура. Перетворення" як видання нового для України формату репрезентував учора Тарас Возняк - політолог, філософ, начальник відділу зовнішніх зв'язків та промоції регіону, головний редактор "Ї", який у проекті став головним ідеологом, котрий створив інтелектуальний концепт мистецького альбому.

Про складнощі поліграфічного відтворення на належному рівні репродукцій скульптур Пінзеля розповідала присутнім шеф-редактор видавництва "Грані-Т" Діана Клочко з Києва.

Про фінансову підтримку проекту Року Пінзеля від "Концерну Галнафтогаз" та "Універсальної інвестиційної групи", створеної інвестиційною компанією FIEH Establishment (Ліхтенштейн) для управління підприємствами в Україні, в які FIEH здійснив інвестиції (ВАТ "Концерн Галнафтогаз", Страхова Компанія "Універсальна", ВАТ "Концерн Хлібпром" та ін..), звітував Олесь Пограничний. "Універсальна інвестиційна група". Серед інших "Концерн Галнафтогаз" - це прогресивна, сучасна, відкрита і прозора компанія, яка у своїй діяльності орієнтується на кращі європейські та світові стандарти. Наближеність до кордонів об'єднаної Європи, а відповідно і до її стандартів також спонукає "Галнафтогаз" у своїй діяльності орієнтуватися на стандарти ЄС, які є поки що значно вищими, ніж вітчизняні. З огляду на це "Галнафтогаз" багато уваги приділяє соціальним питанням, спонсорству та
меценатству.

"Нам приємно, що в урочистості взяли участь директор з інвестицій "Універсальної інвестиційної групи" Андрій Худо, старший банкір Європейського банку реконструкції і розвитку Пол Шапіро, інвестиційний офіцер міжнародної фінансової корпорації "Група Світового банку" Шухрат Кузєв, які працюють зараз на переговорах в інвестиційній компанії. Вони тут були вперше й висловили захоплення побаченим і почутим. Ім'я майстра Пінзеля стало для них відкриттям, а його доробок, зібраний у музеї, справив
колосальне враження", - прокоментував після завершення церемонії Олесь Пограничний.

Про скульптора та його замовника Миколу Потоцького, мав слово також директор Львівської галереї мистецтв Борис Возницький, завдяки якому останнім часом у різних виданнях з'явилися публікації життєпису майстра Пінзеля. Історія України ХХ століття загалом не сприяла збереженню дерев'яної скульптури Пінзеля, що оздоблювали як католицькі костели, так і церкви східного обряду, але з усього, чудом врятованого, працівникам Львівської галереї мистецтв та особисто Борису Григоровичу Возницькому
вдалося створити Музей сакральної барокової скульптури Іоанна Георгія Пінзеля у приміщенні колишнього костелу кларисок. Цього року на 52-му Варшавському книжковому ярмарку, де Україна була почесним гостем, Борис Возницький як автор автор текстів репрезентував аж два альбоми про Пінзеля: один від "Грані-Т" а іншний, повністю фінансований урядом Республіки Польща, - від польського видавництва BOSZ.

Головний промоутер реалізації випуску українського альбому, а також автор різних ідей його промоції, редактор львівського незалежного культурологічного журналу "Ї" Ірина Магдиш зауважила, що презентація альбому Пінзеля зібрала чи не найбільшу кількість відвідувачів, яку за останній час бачив Музей сакральної барокової скульптури. Але видати
альбом, на її бумку, - це півсправи. Головне досягнути відвідуваності музею, щоб він не виглядав порожнім цвинтарем гарних скульптур.

Поділитись