Найближчим часом до Першої національної коаліційної програми лояльності FISHKA приєднаються нові відомі бренди. Про це повідомив віце-президент «Концерну Галнафтогаз» Юрій Кучабський, презентуючи Програму її потенційним учасникам 11 вересня у Києві. «Позитивний досвід партнерів, які вже об’єдналися в коаліції FISHKA, надихає приєднуватися до Програми й інші великі компанії», – зазначив Юрій Кучабський. Переговори з деякими з них уже вийшли на фінішну стадію.
Зараз в Україні налічується понад 1,8 мільйона учасників програми FISHKA. До кінця 2013 року їхня кількість, судячи з динаміки росту, досягне 2,5 мільйона осіб. А через 2-3 роки клієнтська база Програми нараховуватиме не менше 7 мільйонів учасників. При цьому 60% своїх придбань учасники програми FISHKA, як очікується, здійснюватимуть у мережі торгових точок партнерів Програми. Уже зараз картка FISHKA діє у більш як 1000 торгових точок по всій Україні.
Своїм позитивним досвідом партнерства у рамках Програми FISHKA та планами щодо його розширення з учасниками презентації поділилися президент «Концерну Галнафтогаз» Віталій Антонов, голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук, голова наглядової ради мережі супермаркетів «Фуршет» Ігор Баленко та директор мережі магазинів цифрової техніки «АЛЛО» Валерій Золотухін. Партнерам імпонує, що Програма будується за принципом клубу лідерів різних ринкових сегментів, всередині якого нема внутрішньої конкуренції. Для партнерів участь у Програмі є безкоштовною. Навпаки – вона дає їм додаткові економічні вигоди, зокрема, збільшення продажів за рахунок охоплення ширшого кола клієнтів та скорочення операційних витрат за рахунок відмови від власних монобрендових програм лояльності. «Наша мета – не заробляти на партнерах, а заробляти з партнерами», – наголосив Юрій Кучабський.
За словами Володимира Лавренчука, від участі у Програмі FISHKA Райффайзен Банк Аваль очікує притоку 1-го мільйона нових клієнтів для банку у близькій перспективі й готовий поділитися своїми новими технологіями і досвідом, у т.ч. в картковому бізнесі, з учасниками Програми, оскільки це усім додасть конкурентних переваг та успішності. Ігор Баленко, пояснюючи, чому мережа супермаркетів «Фуршет» вирішила відмовитися від власної дисконтної картки на користь партнерства з Програмою FISHKA, назвав кілька головних переваг – це операційна адаптованість картки FISHKA до роздрібного ритейлу, це широкі можливості для маркетингового аналізу і це клубний підхід до підбору учасників Програми, куди запрошують саме лідерів у своїй галузі. «Водночас ця програма є дуже зручною для клієнта, оскільки працює за принципом однієї картки в гаманці, – зазначив Ігор Баленко. – У результаті, клієнт не тільки економить, а й отримує комфорт». Директор мережі «АЛЛО» Валерій Золотухін розповів, що у компанії прорахували, що їм вигідніше приєднатися до однієї з уже діючих програм лояльності, аніж створювати й підтримувати власну, оскільки частота придбань в магазинах цифрової техніки, не є такою високою, як у деяких інших сегментах ритейлу. «Ми обирали партнера за двома головними критеріями: щоб це була програма лояльності, яка уже реально працює, і щоб вона охоплювала максимально велику клієнтську аудиторію, – пояснив Валерій Золотухін. – І ми дійшли висновку, що FISHKA – це найкращий склад коаліційної програми, який нині є в державі».
Про Програму FISHKA. Програма FISHKA стартувала у травні 2009 року в мережі автозаправних комплексів «ОККО» як інструмент винагородження клієнтів за придбання товарів і послуг у мережі, а також як додатковий засіб для комунікації з клієнтами. Уже в перший рік вона забезпечила компанії до 20% приросту реалізації. У 2010 році до програми приєдналася Страхова компанія «Універсальна». У червні 2013 року до Програми доєдналися Райффайзен Банк Аваль, мережа супермаркетів «Фуршет» і мережа магазинів цифрової техніки «Алло», кожна з яких протягом попереднього року випробовувала цей інструмент на етапі пілотних проектів. Картка FISHKA уже діє більш як у 1000 торгових точок в Україні.