Програма лояльності ФІШКА об’єднує великі українські компанії
17.07.2013

Програма лояльності ФІШКА об’єднує великі українські компанії

Низка провідних компаній України уклала угоду про широке партнерство у рамках Першої національної програми лояльності ФІШКА. До Програми  приєдналися Райффайзен Банк Аваль, мережі супермаркетів «Фуршет» і магазинів цифрової техніки «Алло».  За оцінками ініціаторів Програми, у найближчі 2 роки спільна клієнтська база учасників партнерської коаліції ФІШКА сягне 7 мільйонів осіб.

Досі партнерами Програми ФІШКА уже були  мережі автозаправних комплексів «ОККО», закладів харчування у дорозі A la minute\Pasta mia\Hot cafe  і страхова компанія «Універсальна». Особливістю Програми є  те, що вона об’єднує учасників, які не конкурують між собою, а належать до різних ринкових сегментів. Коаліція активно розвивається, вона  відкрита до співпраці з іншими суб’єктами бізнесу,   тож найближчим часом до неї приєднається ще кілька відомих українських компаній.

«Ми виходимо з того, що Перша національна партнерська програма лояльності повинна об’єднувати лідерів у своїх сферах діяльності. Поєднавши свої зусилля, ми створимо додаткові зручності й вигоди для наших клієнтів. Уже зараз Програма ФІШКА надає кінцевому споживачеві цілу низку переваг», – пояснює  віце-президент «Концерну Галнафтогаз» (мережа АЗК «ОККО») Юрій Кучабський. Зокрема, клієнтові достатньо відтепер мати у гаманці лише одну картку ФІШКА замість цілого набору дисконтних карток, щоб скористатися бонусними перевагами усіх партнерів Програми. Відповідно, власник картки зможе частіше і швидше накопичувати бали за свої покупки й обмінювати їх на винагороди чи заохочення у закладах будь-кого з партнерів ФІШКИ.

У рамках Програми партнерства мережа супермаркетів «Фуршет»  визначила пріоритет  переходу до бонусної програми лояльності. «На першому етапі мережа «Фуршет» стала партнером у пілотному проекті, який дозволив нам проаналізувати переваги Програми лояльності ФІШКА. Результатом цієї співпраці стало повноцінне входження мережі  «Фуршет» у Програму партнерства ФІШКА. Ми свідомо прийняли рішення відмовитися від дисконтної системи на користь бонусної і побачили істотні переваги коаліційної програми з сильними партнерами, порівняно  з побудовою окремої власної програми лояльності», - розповідає Голова Правління ПрАТ «Фуршет» Євгеній Кулинич.

До схожих висновків дійшли й у мережі магазинів цифрової техніки «Алло». «Проаналізувавши купівельну активність  наших клієнтів, і розуміючи, що їхня частота придбань є не такою високою, як, наприклад, у продовольчому чи паливному ритейлі  ми визнали за доцільне приєднатися до однієї з уже діючих програм лояльності, а не створювати власну, – пояснює директор мережі «Алло» Валерій Золотухін. – Програма ФІШКА виявилася такою, що найбільше відповідає нашим вимогам та інтересам наших клієнтів».

У рамках Програми лояльності ФІШКА Райффайзен Банк Аваль у липні розпочав емісію ко-бренд карток Visa FISHKA із безконтактною технологією payWave,  які  об’єднують у собі функціонал платіжної картки і звичайної картки ФІШКА. Таким чином, власник ко-бренд картки може отримувати бали не тільки за розрахунок цією карткою в мережі партнерів Програми, але й у будь-якому магазині в Україні чи за кордоном, а також при придбанні товарів чи послуг у мережі інтернет. «У клієнта з’являється  ще один вагомий стимул розраховуватися платіжною карткою, а не готівкою. А це допоможе підвищити культуру користування платіжними картками в Україні», – каже заступник голови правління Райффайзен Банку Аваль Роберт Коссманн.

Успішність Першої національної програми лояльності ФІШКА було доведено у процесі реалізації пілотних проектів з партнерами, які стартували ще у 2012 році. Учасники програми переконалися, що  партнерство у рамках ФІШКИ ґрунтується на чесності, бізнес-доцільності й захисті інтересів кожного партнера. Такі базові принципи дозволяють вибудувати стосунки, де виграє кожен – як партнер-продавець, котрий стрімко розширює свою цільову клієнтську аудиторію,  так і безпосередньо споживач, котрий отримує збільшену сукупну вигоду від користування однією карткою у різних сегментах споживчого ринку.

Поділитись